وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: نویر و روبن مستحق بردن توپ طلا هستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است که ملاک انتخاب برنده توپ طلا دیگر مسائل فنی نیست و رسیدن توپ طلای سال ۲۰۱۳ به رونالدو قبل از اینکه این اتفاق صورت بگیرد، واضح بوده است.

فرانک ریبری مسائل فنی را دیگر معیار اصلی ارزیابی کاندیداهای کسی توپ طلا نمی داند و معتقد است که همین مسئله امسال دو هم تیمی او، مانوئل نویر و آرین روبن را مانندن وی در سال گذشته از کسب باارزش ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال محروم می کند.

فهرست 23 نفره نامزدهای کسب توپ طلا ماه گذشته اعلام شده اند که در میان آنها از مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ که امسال قهرمان جام جهانی 2014 شد، هم تیمی هلندی او آرین روبن و کریستیانو رونالدو به عنوان سه نامزد نهایی احتمالی نام برده می شود. به نظر ریبری اما از هم اکنون مشخص است که توپ طلای امسال هم مانند سال گذشته به کریستیانو رونالدو خواهد رسید، چون معیار انتخاب مسائل سیاسی و تبلیغاتی است تا فنی.

ریبری 23 ساله که امسال حتی در فهرست 23 نفره نامزدهای نهایی قرار نگرفته است، فصل گذشته جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا بود، چرا که نقش پررنگی در قهرمانی سه گانه باواریایی ها در بوندس لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 داشت اما با این حال او در رقابت با رونالدو مغلوب شد، رونالدویی که در آخرین فصل حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید حتی یک جام هم نبرد.

ریبری در گفت وگو با نشریه بیلد اظهار داشت: من سال گذشته چیزهای زیادی درباره توپ طلا فهمیدم. زمانی که به مراسم اهدای توپ طلا رسیدم به همسرم گفتم که می دانم بازنده خواهم بود. دیدم که سپ بلاتر چگونه رونالدو را در آغوش گرفته بود و تمام اعضای خانواده او هم آنجا حضور داشتند. من احمق نیستم. کاملاً مشخص بود که رونالدو توپ طلا را می برد، چون در غیر اینصورت کل اعضای خانواده اش را با خودش به آن مراسم نمی آورد.

ریبری ادامه داد: امسال هم همین وضعیت خواهد بود. چه چیز دیگری می توانم درباره اش بگویم؟ مانوئل نویر یا آرین روبن استحقاق بردن توپ طلا را دارند و کسی نمی تواند با این موضوع مخالفت کند. مانو هر کاری را انجام داده است. ضمن اینکه او آدم فوق العاده است و اصلاً غرور ندارد. آرین هم فصلی باورنکردنی را پشت سر گذاشته است و در جام جهانی هم عالی بازی کرد. با این حال نگرانم که دوباره پای سیاست به میان کشیده شود. توپ طلا دیگر به بهترین بازیکن تعلق نمی گیرد. همه چیز سیاسی شده است. فابیو کاناوارو در سال 2006 توپ طلا را برد چون قهرمان جام جهانی شده بود. همین!

هافبک باواریایی ها تصریح کرد: من حسرت نبردن توپ طلا را نمی خورم. حسادت هم نمی کنم چون این جایزه برایم دیگر ارزشی ندارد. من به همان کارهایی که برای بایرن مونیخ انجام داده ام راضی هستم. زمانی که 70 هزار هوادار در آلیانتس آره نا نامم را فریاد می زنند مو به تنم سیخ می شود. همین برای اینکه خوشحال به خانه برگردم کافی است.
 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
بایرن تازنده ام بایرن پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 02:36

فقط بهت میگم دمت گرم فرانک واقعا دمت گرم همینکه واسه تیم بازی میکنی نه واسه خودت مثل رونالدوازنظرمن توپ طلا که هیچ هرعنوانی به توازلحاظ برترین بدن بازم کمه.
ممنون فرانک فقط اون۷۰هزارنفرنیستن که نام توروصدا میکنن بلکه میلیونها نفرهستن که میگن فرانک

ARAA پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 07:50

منم بات موافقم (بایرن تازنده بایرن)
حرف دل منو زدی فرانک
واقعا چند میلیون نفر اسمتو صدا میزنن
و هیچی از ازرشات کم نمیشه
هیچی
عاشقتیم
همه عاشقتیم

Fereshteh پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 11:02

ای قربونت فرانک جون

MERSAD33 پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 12:41

خوشبینم که امسال نویر توپه رو میگیره

sirsir پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 12:52

بازیکن بایرن توپ طلا رو نمی خوان چون با بلاتر کار نمی کنن و ایل تبانی نیستن.سال 2010 حق وسلی اسنایدرو خوردن و پارسال هم حق ریبری چون با بلاتر همکار نبودن

milan پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 14:12

be heton ghol midam hamini ke riberi goft misheman khosh bin nistam

sirsir پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 14:50

در این که سیاسی شده شکی نیست چون 5 ساله این توپ طلا تو اسپانیا هست واسه اینکه فکر مردم به فوتبال مشغول باشه و به جدای فکر نکنن و اسپانیا متلاشی نشه.حتی 2012 المان با تبانی به ایتالیا باخت چون اگر المان می رفت فینال اسپانیا رو له میکرد.تازه المان 2012 اماده تر از المان 2014 بود و راحت میتونست ایتالیارو ببره.ولی امیدوارم کاتالان جدا بشه و لیگ اسپانیا هم نزول کنه و المان بهترین لیگ دنیا بشه

موسی پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 21:29

عشق است فرانک بلال ریبری

germany جمعه 7 آذر 1393 ساعت 09:58

واقعا شاید دوباره پای سیاست و به ورزش باز کنن

M.H.P Super Bayern جمعه 7 آذر 1393 ساعت 11:46

من از بچگی (حدود 25 سال پیش)طرفدار بایرن بودم و تا آخر عمرم هستم
تمام روز های بایرنو تو این سالها دیدم؛برد،باخت،قهرمانی،نایب قهرمانی،و......واقعأ دوست داشتم ریبری آلمانی بود
بازیکن مثل ریبری ندیدم
اسم ریبری توی خونه ما سلطان باواریاست
زنده باد بایرن و متعصبان به بایرن

کوسه های سرخ جمعه 7 آذر 1393 ساعت 22:19

زمانی که 70 هزار هوادار در آلیانتس آره نا نامم را فریاد می زنند مو به تنم سیخ می شود. همین برای اینکه خوشحال به خانه برگردم کافی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد