وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشتم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری وینگر تیم بایرن مونیخ اعتراف می کند که در سال 2009 در آستانه ترک بایرن مونیخ برای پیوستن به رئال مادرید قرار داشت.

این بازیکن فرانسوی که تا ژوئن 2017 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، در مصاحبه با Sport Bild گفت: "من در سال 2009، زمانی که لوییس فن خال به بایرن مونیخ پیوست، یک دوره دشوار را سپری کردم. نه فقط به این دلیل که رابطه خوبی با فن خال نداشتم، بلکه به این دلیل که باشگاه های زیادی از جمله یوونتوس، اینتر، چلسی، منچستر سیتی، رئال مادرید و بارسلونا خواهان جذب من بودند."

"جلسات و مذاکراتی میان ایجنت من و نمایندگان رئال مادرید برگزار شد. همسرم به من گفت که اگر من می خواهم به رئال بپیوندم، او نیز از حضور در مادرید خوشحال خواهد بود. همه چیز مهیای رفتن من بود. وضعیت در حال حاضر متفاوت است. او به من می گوید که من دیوانه بودم اگر به رئال مادرید می پیوستم."

"من کمی جوانتر بودم و از علاقه آن ها شوکه شده بودم. من نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم و در آستانه انتقال قرار داشتم. سپس دو یا سه جلسه با اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه داشتم که بسیار عالی بود. من هرگز آن ها را فراموش نخواهم کرد."

ریبری 31 ساله در نهایت در بایرن مونیخ ماند و عناوین فراوانی از جمله بوندس لیگا، لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه های جهان، جام حذفی آلمان و سوپر جام اروپا را فتح کرده است.
 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
ARAA پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 07:42

هیچ وقت بایرن مونیخ کسی رو نا امید نکرده
هرکسی که بمونه و واسه بایرن زحمت بکشه حتما نتیجه میگریه
دیگه هرچی افتخار تو اروپا بود ریبری با بایرن به دست آورد
غیر از اون هوادارای وفادار بایرن هم پشتشن
دیگه چی ازین بالاتر؟

امیر مونیخی پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 09:58

ریبری دوست داریم

ریبری دوست داریم

..............

Fereshteh پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 11:00

ای جان چقدر فراک تو این عکس باحال افتاده

sirsir پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 13:02

ریبری چقدر دوست داشتنی تر شدی.فرانک درد و بلات به جون خروس .فوتبال یعنی تعصب بازیکنی مثل کروس بایرن رو ترک کرد و پرت و پلا گفت ولی ریبری و روبن و شواینی و لاو و...بهترین پیشنهادهارو داشتن با عشق تو باشگاه موندن و تو دل ما جاودانه شدن

... پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 14:11

لطفا به کروس به که یکی از ملی پوش های المان هست احترام بذارین.....نباید زحماتی که برام تیم کشیده رو فراموش کرد

18 پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 17:52

بابا یه کم از خودتون خجالت بکشید
کروس ۲۴سالش بود تو این موقعیت قرار گرفت ریبری خودش گفت ادم تو جوونی دلش می خوادتیم های دیگه هم تجربه کنه. خوتونو جای اون بزارین خوب.
فوتبال همینه .
من نمی دونم بعضیا اسمشو می زارن تعصب. تعصب واقعیی اینه که کروس داره با جون و دل برای تیم ملی بازی میکنه وبه خاطر عملکرد خوبش باید ازش تشکر کنیم

sirsir پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 20:30

تشکر از کسی که نیودش تو نیمه نهایی و فینال 2013 باعث قهرمانی بایرن شود و کسی که فینال جام جهانی رو داد به ارزانتین میداد و پشت بایرن خود بایرنی که بهترین خدمتو بهش کرد و بزرگش کرد خوند به تصمیم سران بایرن و مربی احترام نمیگذاشت نباید بهش احترام گذاشت این نظر بنده س دوس داشتید دیسلایک کنید.لام و شواینی و روبری قابل احتراما

پ پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 23:57 http://lemmy.blogfa.com

البته نقش روین هم تو این زمینه نباید کتمان کرد.. اون سال روبن بود که فرانک رو تو بایرن نگه داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد