وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داوید آلابا دومین ستاره مونیخى مادرید؟

 

آیا رئال مادرید دومین ستاره بایرن مونیخ را شکار خواهد کرد؟ در روزهاى اخیر اخبارى مبنى بر پیشنهاد چهل میلیون یورویى مادریدى ها براى جذب داوید آلاباى اتریشى انتشار یافته است، اما چنین انتقالى تا چه حد مى تواند به واقعیت نزدیک شود؟

روزنامه هاى اسپانیایى در روزهاى اخیر اخبارى مبنى بر تمایل باشگاه رئال مادرید به جذب داوید آلابا ستاره اتریشى باشگاه بایرن مونیخ منتشر نموده اند، این روزنامه ها به نقل از فرانسیوس گایاردو از مشاورین و نزدیکان رئیس باشگاه رئال مادرید ادعا نموده اند:"بازیکنى که مورد علاقه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته، مدافع چپ باشگاه بایرن مونیخ است و داوید آلابا نام دارد." اما در واقع باشگاه رئال مادرید نیازى به داوید آلابا دارد و بایرن مونیخ اجازه خروج داوید آلابا را صادر خواهد نمود؟

دلیل انتشارچنین شایعاتى ساده است، رئال مادرید با حضور فابیو کوئنترائو و مارسلو از حضور دو مدافع کنارى سطح بالا در کادر خود بهره مى برد. در تابستان پیش رو به احتمال زیاد کوئنترائوى پرتغالى مادرید را به مقصد منچستریونایتد ترک خواهد نمود و در این صورت جایى خالى براى داوی آلابا در ترکیب مادریدى ها پیدا خواهد شد.

حضور هم زمان مارسلو و آلابا در یک تیم در نگاه اول رویایى و مزیتى بزرگ به حساب مى آید، اما اگر از آلابا در خط میانى استفاده نشود یکى از این دو بازیکن مى بایست نیمکت نشین شود، چنین موضوعى مى تواند حاشیه هایى را با خود در تیم به همراه داشته باشد.

احتمال اینکه بایرن مونیخ اجازه خروج داوید آلابا را بدهد، در حد صفر به نظر مى رسد. آلابا از حضور در بایرن مونیخ راضى به نظر مى رسد، یکى از بازیکنان اصلى تیم محسوب مى شود و از محبوبیت خاصى در جمع هواداران و حتى هم تیمى هاى خود نیز برخوردار است، پپ گواردیولا سرمربى تیم نیز از عملکرد وى کاملا راضى مى باشد:"هیج بازیکنى در کادر مونیخ از چنین کیفیت فوق العاده اى برخوردار نیست، او در همه پست ها مى تواند بازى کند، چنین بازیکنى با چنین کیفیت و روحیه اى به ندرت یافت مى شود."

قرارداد آلابا با بایرن مونیخ در سال 2018 به پایان مى رسد و بندى مبنى بر خروج او از باشگاه در ازاى پرداخت مبلغ تواق شده اى به بایرن مونیخ وجود ندارد. پیشنهاد رئال مادرید براى جذب آلابا مبلغى بالغ بر چهل میلیون یورو مى باشد، پیشنهادى که بایرن مونیخ آن را نخواهد پذیرفت چون مونیخى ها دلیلى براى فروش مدافع ارزشمند خود نمى بینند.

داوید آلابا در مونیخ باقى خواهد ماند حتى اگر رئال مادرید مبل پیشنهاد خود را افزایش دهد، چون باشگاه برنامه بلند مدتى براى او در نظر گرفته است. به ویژه در این فصل که پپ گواردیولا نقشى هجومى تر و مهم تر براى این ملى پوش اتریشى در نظر گرفته است و صرف نظر از مصدومیتى که آلابا در این روزها گرفتار آن شده است، شرایطى از این بهتر از بایرن مونیخ، براى او غیر قابل تصور است.

 

By Till Kupitz / Ftbpro Deutschland 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
mojtaba چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 09:41

گواردیولا خر هست ولی نه اینقدر که بخاد الابا رو بفروشه...

germany چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 14:47

عمرا بزارم الابا بره

German شنبه 8 آذر 1393 ساعت 02:14

هیچ جا نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد