وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو از شکست پروژه 1 میلیارد پوندی سیتی می‌‌گوید

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو که با رافائل بنتیز و لیورپول قهرمان اروپا شده پیش از بازی با سیتی می‌‌گوید، خرج کردن تنها راه رسیدن به قهرمانی اروپا نیست.

به گزارش گاردین، شیخ منصور بیش از ۱ میلیارد پوند خرج کرده است و شاید امسال برای بار سوم در 4 سال اخیر از مرحله گروهی چمپیونزلیگ حذف شود. در مورد مقایسه لیورپول 2005 و منچسترسیتی حال حاضر، ژابی آلونسو می‌‌گوید: "فوتبال بازی اعداد نیست. هیچ فرمول مشخصی وجود ندارد که نشان دهد با خرج بیشتر، جام بیشتری می‌‌برید. شما سعی‌ می‌‌کنید موفقیت را بخرید اما در فوتبال شگفتی‌های زیادی وجود دارد.

"به همان اندازه هم باید کار‌ها را درست و منظم انجام دهید. اگر منظم باشید، به موفقیت می‌‌رسید. قهرمانی لیورپول واقعاً شگفت انگیز بود. از آن لذت بردیم اما خیلی‌ متفاوت از سیتی بود. سخت است بگویم که سیتی از دور رقابت‌ها کنار رفته است. با این حال آنها هنوز اثری بر فوتبال اروپا نگذاشته اند.

"ولی‌ مطمئنم که دیر نخواهد بود زمانی‌ که آنها به یکی‌ از بزرگ‌های فوتبال اروپا تبدیل شوند زیرا هر فصل آنها پیشرفت می‌‌کنند. به نظر می‌‌رسد پروژه دشواری باشد. با اینکه دشوار است شاید دقیقه 90 همه چیز عوض شود با این حال ما در بایرن کار خود را مقابل آنها انجام می‌‌دهیم. در سیتی و کادر فنی آنها دوستانی دارم که برای آنها موفقیت را آرزو دارم." 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد