وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیور کان: فروش مارکو رویس، یعنی خودکشی بورسیادورتموند!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان بزرگ اسبق فوتبال آلمان و جهان با حرف‌های که در مورد مارکو رویس زد، از فروش مارکو رویس ابراز نگرانی کرد.


«اولیور کان» در یک برنامه تبلیغاتی در مورد چند موضوع صحبت کرد. از جمله سئوالاتی که از وی شد، بحث فروش احتمالی مارکو رویس، ستاره ملی‌پوش بورسیادورتموند بود که در چند وقت گذشته انتقالش از جمع زردپوشان و واگذاری او به تیم‌های مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و ... مطرح شده است.

در این مورد «کان»‌به عنوان یک بایرنی اسبق، نگرانی‌اش را بیان کرد.

 

او گفت:اگر این اتفاق بیفتد و مارکو رویس از دورتموند به بایرن بیاید،احتمالا خودکشی رسمی زردپوشان خواهد بود.

وی ادامه داد: اینگونه مسائل مواردی است که نباید دست کم گرفته شوند. مسلما در تیمی نظیر بورسیادورتموند آثاری را از خود به جای می‌گذارد. حتی باعث تاثیرات منفی روانی می‌شود. واقعا چرا چنین باشگاهی نمی‌کوشد که وی را حفظ کند؟

کان همچنین در مورد موضوعی دیگر نیز صحبت کرد که شاید به کام مدیران تیم سابقش خوش نیاید.

دروازه‌بانی که یک تنه تیم ملی آلمان را تا فینال جام جهانی 2002 پیش برد، راه‌حلش را برای این که فاصله بایرن و بقیه تیم‌ها زیاد نشود.

او برای این منظور به فشرده‌تر شدن مسابقات باشگاهی و برگزاری 2، 3 بازی در یک هفته که به «هفته انگلیسی»‌معروف است، اشاره کرد و گفت: در جایی که شما 5، 6 تیم دارید که همیشه در بالای جدول حاضر هستند و از طرفی فاصله قدرت بایرن و با سایرین پیوسته افزایش می‌یابد، هیچ راه دیگری نمی‌بینم که فشردگی مسابقات به دیگران کمک کند. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد