وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچسترسیتی - بایرن مونیخ؛ سر و ته جدول یا قهرمانان آلمان و انگلیس؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امشب در ادامه دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و بایرن مونیخ از ساعت 23:15، پنجمین دیدار این فصل خود را در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر انگلیس به قضاوت پاول کرالوویچ اهل جمهوری چک، برگزار خواهند کرد.

 


شرایط دو تیم و ترکیب های احتمالی

بایرن مونیخ به همراه چلسی، یکی از دو تیم بدون شکست اروپا تا به اینجای فصل است و در لیگ قهرمانان هم با کسب چهار برد پیاپی، که مهم ترین آنها پیروزی خارج از خانه پرگل شان مقابل رم بوده، صعود و صدرنشینی خود را قطعی کرده است. آنها در بازی رفت در آلیانس آرنا، با یک گل مدافع عنوان قهرمانی انگلیس را شکست داده اند و امشب بدون هیچ فشاری در منچستر به میدان خواهند رفت.

در آن طرف میدان، تیم متمول انگلیسی عملکردی بسیار ضعیف در لیگ قهرمانان داشته و با 2 باخت و 2 تساوی، تنها 2 امتیاز کسب کرده و بدون برد، در قعر گروه پنجم مسابقات قرار دارد. بدترین نتیجه شاگردان پیگرینی هم به باخت هفته گذشته شان مقابل زسکامسکو، برمی گردد.

شش رویارویی اخیر دو تیم با 4 برد برای بایرن و دو پیروزی برای سیتی زن ها همراه بوده است. توماس مولر، فرانک ریبری و آرین روبن از بایرن و سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی، همگی دو گل در چمپیونز لیگ این فصل زده اند و روبرت لواندوفسکی از بین کوسه ها با دو پاس گل، از این حیث بهترین است. از منظر آماری هم داوید سیلوا و خوان برنات به ترتیب با ریتینگ 7.16 و 7.70، بهترین بازیکنان تیم شان بوده اند.

بازگشت احتمالی باستین شواین اشتایگر، که در ابتدای هفته بعد از حدود 4 ماه مصدومیت به فوتبال بازگشت، به ترکیب ثابت تیم و حضورش در کنار ژابی آلونسو، می تواند از نقاط قابل توجه مسابقه تلقی شود. انتظار می رود دو تیم امشب با ترکیب های احتمالی زیر به میدان روند: 

 

 

مصدومان، محرومان و آمار ترکیب های احتمالی

بایرن با لشکری از مصدومان دست و پنجه نرم می کند که کاپیتان فیلیپ لام به همراه داوید آلابا، برجسته ترین اسامی در بین آنها هستند. علاوه بر این، هولگر باداشتوبر، تام اشتارکه، خاوی مارتینز، تیاگو آلکانتارا و په په رینا هم مصدومیت های بلند مدت تجربه می کنند. شرایط جروم بواتنگ، که بازی ابتدای هفته بایرن را با مصدومیت ترک کرد، هم برای حضور در این مسابقه، مشخص نیست و شاید استراحت کند. با این حال، به دلیل تثبیت صعود و صدرنشینی قهرمان آلمان برای دور یک هشتم بازی ها، پپ شاید به چند بازیکنش هم استراحت دهد و در نتیجه بازیکنانی چون سباستین روده و ژردان شکیری شانس بازی بیشتری پیدا کنند.

در سوی دیگر میدان، فرناندینیو و یحیی توره، به علت دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی سیتی مقابل زسکا، از بازی محرومند و رسیدن ادین ژکو، الکساندر کولاروف و داوید سیلوا، که احتمال دارد به دلیل اهمیت بازی به اجبار در آن حضور یابد، به این مسابقه هم مشخص نیست تا سرمربی شیلیایی تیم انگلیسی هم مشکلات خاص خود را داشته باشد. سرخیو آگوئرو و استفان یووتیچ، هیچ کدام امروز (دوشنبه) در تمرینات حاضر نبوده اند، ولی به نظر نمی رسد مشکل خاصی داشته باشند.

آمار ثبت شده توسط ترکیب های احتمالی هم که شامل تعداد گل ها، پاس گل ها، ریتینگ، سن و قد میانگین در تیم و همچنین شوت، موفقیت در مبارزات هوایی، دریبل و تکل در هر بازی است را هم مشاهده می کنید: 

 

 

دانستنی ها، تحلیل و پیش بینی

بایرن تمام مسابقات این فصل اش در لیگ قهرمانان را برده است و در هر دو نیمه 3 دیدار اخیرش در این مسابقات، پیروز بوده است. در مقابل سیتی نتوانسته هیچ کدام از 6 بازی اخیرش در چمپیونز لیگ را برنده شود.

این بازی علاوه بر آنکه مصاف قهرمانان آلمان و انگلیس است، رویارویی تیم های اول و آخر جدول رده بندی گروه پنجم لیگ قهرمانان هم هست؛ اتفاقی که در ابتدا به هیچ وجه پیش بینی نمی شد. امشب در شرایطی که بایرن نیازی ندارد به آب و آتش بزند، آبی های شهر منچستر به شدت نیاز به 3 امتیاز دارند و برای رسیدن به آن، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

منچسترسیتی دفعه قبل که آلمانی ها به اتحاد آمده بودند، از آنها درس فوتبال گرفت و امشب هم با توجه به غیبت دو یار تاثیرگذارش در میانه میدان، احتمال می رود در این منطقه از زمین حرفی برای گفتن نداشته باشد. بایرن با وجود مصدومیت تقریبا یک تیم کاملش، توانست در ابتدای هفته هوفنهایم را گلباران کند و سیتی هم تیم سخت کوش سوانزی را شکست داد. با تمام جوانب، بایرن شانس اصلی کسب برد در مسابقه امشب است و به نظر می تواند پیروزی پیاپی پنجم را هم کسب کند:

 

 

 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرصا حیدریان سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 05:22

غرور تنها مانع سر راه بایرن است. زنده باد بایرن

امیر مونیخی سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 09:46

میخام دنیا نباشه اگه بایرن نباشه

MERSAD33 سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 13:08

فرقی نمیکنه چه بگیم قهرمان انگلیس یا بگیم ته جدولی بازم بایرن این بازی رو باید ببره

سیلوا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 13:16

سیتی 3 بایرن 1 با هتریک اگرو

نصری سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 13:39

منچسترسیتی 2 بایرن مونیخ 0 با دو گل نصری

mojtaba سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 14:38

سیتی هم مگه طرفدار داره؟
نمردیم و طرفدارای سیتی رو هم دیدیم یه قد قدی میکنن...

توماس مولر سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 16:21

دعا کنید مولر هم گل بزنه تو بازی هوفنهایم که گل نزد رتبش اومد پایین

توماس مولر سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 19:04

بایرن سه سیتی صفر

سباستین روده سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 19:05

بایرن چهار سیتی یک

روبرت لواندوفسکی سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 19:06

بایرن پنج سیتی صفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد