وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: احتمالا برای همیشه بایرنی می‌مانم؛ از گواردیولا خیلی چیزها یاد گرفتم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع میانی و ملی‌پوش بایرن باور دارد برای همیشه باواریایی‌ خواهد ماند و از گواردیولا خیلی چیزها فراگرفته است.


روز گذشته جروم بواتنگ که دچار مصدومیت پا شد و هفته قبل بازی با اسپانیا در شهر ویگو را از دست داد، در آخرین جلسه تمرینی بایرن حضور داشت. او در کنار سایر اعضا به تمرین پرداخت که به عنوان فرمانده خط دفاع، امکان حضور در بازی با هوفن‌هایم را بیابد.

البته موضوع حضور و تمرینش در کنار اعضا، تنها خبر خوب در مورد او برای هواداران باواریایی‌ نبود زیرا او که 4 ماه قبل با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی شد، اکنون آنقدر احساس راحتی و خوشی در مونیخ می‌کند که احتمال می‌دهد برای همیشه بایرنی بماند.

 

*تاکید بر ماندن در بایرن

بواتنگ که اکنون تا سال 2018 قرارداد دارد، به روزنامه بیلد آلمان گفت: حالا می‌توانم تصور کنم دوران فوتبالم را همراه با بایرن به پایان ببرم اما در این مورد نمی‌خواهم هیچ قولی دهم. بایرن تیمی است که به آن بسیار مدیون هستم و همراه با آن فوق‌العاده حس خوبی دارم. در شرایط کنونی هیچ تیمی جز بایرن برایم مطرح نیست.

وی ادامه داد: بایرن یکی از بهترین‌ تیم‌های باشگاهی دنیاست که نزد آن احساس خوشی می‌کنم. در اینجا مربی بسیار خوبی دارم و در کنار تیمی عالی بازی می‌کنم.

  

*پیشرفت به خاطر توصیه‌های گواردیولا

براساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته، ارزش این مدافع میانی 25 ساله تا 35 میلیون یورو افزایش یافته است که در این بین پپ گواردیولا، سرمربی بایرن با تمریناتش، نقش بسزایی در پیشرفتش داشته است.

مدافع ملی پوش اظهار داشت: مربی سهم بسزایی در پیشرفتم دارد. پپ از همان بدو شروع کارش خیلی شفاف گفت از من چه می‌خواهد. همیشه به من یادآور می‌شد که خیلی خیلی بهتر می‌توانم کار کنم. شنیدن این گونه حرف‌ها از زبان مربی با کلاس جهانی مثل او، به آدم انگیزه کار بیشتر می‌دهد. به خصوص در بحث تاکتیکی و مقوله باز کردن بازی که خیلی چیزها از او یادگرفتم.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
بایرن مونیخ شنبه 1 آذر 1393 ساعت 20:00

جزء بهترین مدافای دنیاس...و در یکی دو سال آینده بهترین....لامصب غیرت هم داره

امیر مونیخی شنبه 1 آذر 1393 ساعت 20:18

مدافع قدرتمندی هس
هم قدش بلنده،،هم استیلش واسع دفاع معرکه هی

امیر مونیخی شنبه 1 آذر 1393 ساعت 20:19

هس
( ببخشید اشتباه تایپی شده )

علی بایرنی شنبه 1 آذر 1393 ساعت 21:14

بعد از جام جهانی پیشرفت بسزایی داشته واقعا عالی بازی میکنه

pankiller یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 09:23

حالا هی بگید پپ مربی نیست بابا دیگه باید چه کار کنه
فقط جام گرا نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد