وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: شقیری می تواند تیمش را تغییر دهد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا به جدایی ژردان شقیری و پیر امیل هویبرگ در نقل و انتقالات ژانویه چراغ سبز نشان داد.

به نقل از بیلد، پپ گواردیولا امروز عصر در کنفرانس خبری قبل از بازی با هوفنهایم شرکت کرد. پپ در ابتدای صحبت هایش درباره احتمال جدایی شقیری و هویبرگ گفت: "تا کریسمس 8 بازی مهم در پیش داریم و در تعطیلات زمستانی می توانیم درباره این مورد صحبت و فکر کنیم."

"من برای بایرن مونیخ بازیکنانی را می خواهم که خواهان بودن در اینجا باشند. اگر بازیکنی نمی خواهد بماند می تواند باشگاهش را تغییر دهد."

پیر امیل هویبرگ هافبک جوان دانمارکی بایرن از 2012 در این تیم حضور دارد و تاکنون فقط در 18 بازی برای این تیم به میدان رفته است. قرارداد فعلی هویبرگ تا ژوئن 2016 اعتبار دارد و او هفته گذشته پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده بود. قرارداد ژردان شقیری هم تا 2016 اعتبار دارد.

پپ در ادامه صحبت هایش گفت: "لام مهم ترین بازیکن برای من بود و این مصدومیت او برای ما سخت خواهد بود. هوفنهایم تیم خطرناکی است و مهاجم هایی استثنائی در ترکیب دارد. ما به دلیل مصدومیت لام به تغییرات در شیوه بازی تیم فکر نکرده ایم. تمامی بازیکنان با سلامتی از بازی های ملی برگشته اند و این خبری خوب است." 
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر مونیخی شنبه 1 آذر 1393 ساعت 10:23

واسه خودشون هم بهتره برن ی تیمی ک بهشون بازی بدن
و پیشرفت کنن

der bomber شنبه 1 آذر 1393 ساعت 10:43

شقیری شاید فروخته بشه اما هویبرگ باید حتماً قرضی داده بشه.

MERSAD33 شنبه 1 آذر 1393 ساعت 11:53

هوینبرگ کاملا از بایرن بره یا به طور قرضی؟؟؟؟ چون بازیکن جوونی هستش قرضی بره خیلی بهتره تا ببینه که این جوون تو یه تیم دیگه چیکار میکنه اما شقیری باید فروخته بشه

علی بایرنی شنبه 1 آذر 1393 ساعت 21:18

اره جانم برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد