وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: از دیدن هوینس در زندان خیلی ناراحت شدم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری بازیکن سرشناس فرانسوی به ملاقات اولی هوینس رفت.

ریبری و هوینس ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. از سال 2007 که ریبری به مونیخ رفت، هوینس همواره برای او جایگاه مهمی داشت. به همین دلیل دور از انتظار نبود که در دوران حبس رئیس سابق به اتهام تخلف مالیاتی، ستاره فرانسوی به دیدارش برود.

ریبری در این زمینه به "کیکر" گفت: "این کمترین کاری بود که از دستم برمی‌آمد. برایم مهم بود چونکه هوینس کمافی‌السابق فردی است که برایش احترام فوق‌العاده‌ای قائلم. او کارهای زیادی برای من کرد و من این را فراموش نمی‌کنم.

برایم مهم بود برای دیدنش به آنجا بروم. خیلی ناراحت شدم، اما او به من روحیه داد. حالم را پرسید و از خانواده‌ام خبر گرفت. همچنین گفت: یک چیز را فراموش نکن، تو در سال‌های اخیر بر باشگاه اثرگذار بوده‌ای و بازیکن مهمی برای ما هستی."  

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
M.H.P Super Bayern جمعه 30 آبان 1393 ساعت 20:59

انشاا... افع بخوره بیاد بیرون
کاش ریبری آلمانی بود:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد