وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنایه نویر به کریستیانو رونالدو: من از آن دسته افرادی نیستم که با لباس زیر ژست می گیرند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان معتقد است که علیرغم نداشتن چهره ای 'پر زرق و برق' چون کریستیانو رونالدو، در ماه ژانویه شانس دریافت توپ طلا را دارد.

نویر در مصاحبه با مجله Kicker وقتی که در مورد رونالدو و تأثیر چهره اش روی رأی دهندگان توپ طلا پرسیده شد، گفت: "جدا از دروازه بان شماره 1. آدیداس بودن، من یک ورزشکار هستم، نه سفیر یک نام تجاری. من از آن دسته افرادی نیستم که با لباس زیر ژست می گیرند."

دروازه بان تیم بایرن مونیخ اظهار داشت که ترجیح می دهد 'نمایش' های خود را به زمین چمن محدود کند. "من فرش قرمز را دوست ندارم، و چمن سبز را ترجیح می دهم. من احساس می کنم بهتر است در داخل زمین برای بهبود بازی ام تلاش کنم."

به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های دنیا، بعد از فتح جام جهانی همراه با تیم ملی آلمان در برزیل، نویر یک نامزد واقعی برای دریافت معتبر ترین جایزه فردی به شمار می رود. با اینحال، او اشاره کرد که پستش فرصت کمی می دهد تا خود را مورد توجه عموم قرار دهد و در نتیجه هنگام انتخاب بازیکنان برای اهدای جوایز فردی، کارش سخت تر می شود.

"بعد از مسابقات، هایلایت ها بیشتر به گل های بازی، موقعیت های گلزنی، پاس ها و ... را نشان می دهد. تماشاگران معمولا فراموش می کنند من به عنوان یک دروازه بان چه توپ های خطرناکی مهار کرده و حملات متعددی شروع می کنم.

نویر اظهارات مبنی بر اینکه تیم ملی آلمان بعد از قهرمانی در جام جهانی 2014 و شکست دادن آرژانتین، دچار مشکل شده است را رد کرد و گفت: "تاریخ فوتبال، چیزی فراموش نشدنی است. حتی موفقیت با بایرن هم در مقام دوم قرار می گیرد."

این دروازه بان 28 ساله در آخرین دیدار تیم ملی آلمان در سال 2014 که مقابل تیم ملی اسپانیا خواهد بود، غایب است، بنابراین تمرکز خود را روی دیدار های مرحله مقدماتی یورو 2016 در سال 2015 معطوف می کند: "ما باید روی نحوه بازی خود کار کنیم تا تیمی که اکنون می سازیم بتواند در مسابقات رقابت کند."

 

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
علیرصا حیدریان سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 03:54

قربون دهنت . حرف دل ما رو زدی

M.H.P Super Bayern سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 05:51

فیفاشده محل تبلیغات ومسخره بازی
به اسم فوتبال و ورزش صد تاکار دیگه میکنن
بنظر من اسمش مسفا یا کریسفا بود قشنگ تربود!!
چون هرکی هر زحمتی میکشه به اسم این دوتا میخوره

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 07:33

عاشقتم نویر.خداوکیلی گل گفتی.انصافا رونالدو هیشکی نیست

valentina سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 09:24

نویر جون از نظر قیافه هم خیلی بهتر از رونالویی

MERSAD33 سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 11:21

بابا این عکس رونالدو رو تو بچگیاش ببینین میگین این کیه
موهای الانشو نگاه نکنین که صافه
این بره حموم بیاد موهاش عین گوسفند میشه

khashayar سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 11:33

خخخخخ...پوکوندیم به مولا دمت گرم ... کم کم داری شبیه اولی کان میشی

germany$$ سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 14:00

حرف حساب جواب نداره نویر جونم
این رونالدو قیافه هم نداره به نظر من آخه مرد ابرو هاشو ور می داره
منم‌اگه این قدر به خودم می رسیدم ملکه ی زیبایی سال می شدم
ما هم تو تیم خوش تیپ زیاد داریم خود نویر ، کروس، گوتزه، هوملس، رویس په چی فکر‌کردن
بی سلیقه ها

mohammad سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 14:40 http://bayern.blogsky.com

دنیا نویر

dd سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:04

توی فیفا همش تبانی می شه چسبیدن به این رونالدو و مسی یزره تنوع بد نیست ؟
نویر واقعا عالیه البته اگه فیفا این موضوع رو در کنه من قبول دارم مسی و رونالدو گلزنان خوبی هستن ولی نویر که قرار نیست گل بزنه قراره توپ بگیره در حالی که فیفا فقط به گلزنی توجه می کنه .
فیفا یه گلزنی دقت می کنه گلزدن آخه مگه کاری داره ؟ من خودم دروازه بان هستم 14 سالمه باور کنید دروازه بانی سخت ترین پست توی فوتباله !!
حتی اگه الان الیور کان به جای نویر بود بازم فیفا تبانی می کرد اصلا مگه روبن بازیکن بدیه ؟
پس چرا تو جام جهانی مسی و رونالدو کاری نکردن ؟
الان تمام رئالی و بارسایی ها چسبیدن به دو تا مهاجمی که فقط به ظاهرشون می رسن و قیافه می گیرن !
اگه از یه رئالی بپرسی کیرو تو فوتبال دوست داری می گه رونالدو بدون مکس !!!!!!!!
اگه از یه بارسایی بپرسی می گه مسی !!
یعنی واقعا الان حق لواندوفسکی و روبن یا نویر نیست ؟
من دیگه حرف ندارم ولی مطمئن هستم فیفا تبانی می کنه اینا یه نویر مقام نمی دن

germany سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 17:35

من که می دونم توپ طلا مال خودته مطمنم تومیتونی .......................موفق باشی اسطوره ی 28ساله

germany$$ سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 21:10

این رونالدو وضعش شدیدا خرابه فقط کافیه عکساشو ببینین
می خواستم یه عکشو به اشتراک‌ بزارم دیدم خیلی زیادن همه با حالت های مختلف
مونده بودم کدومو انتخاب‌کنم خودتون ببینید بهتره
این که آدم تو کشتیش با لباس زیر باشه یه چیزه
این که آدم بره آتلیه لخت شه عکس بندازه یه چیز دیگه
باور کنید اگه بهش یه ذره بیش تر بدن همون یه ذره هم‌در می یاره

سعیدمونیخی چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 10:50

حالم ازرونالدوبه هم میخوره

b دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 23:43

وا پسرم تو اونقدر خودت زیبا ودوست داشتنی هستی.وخیلی هم با شخصیت.اما کوشعور.....

مهدی چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:12

گه خورده نویر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد