وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: خوشبختانه اتفاق خاصی نیفتاد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ حمله هوادار هامبورگ به خودش در جریان دیدار شب گذشته بایرن مونیخ و این تیم را بی اهمیت توصیف کرد.

فرانک ریبری در خصوص حمله یک هوادار به او که شب گذشته در دیدار بایرن مونیخ و هامبورگ رخ داد، اظهار داشت: خوشبختانه اتفاق خاصی نیفتاد. شرایط سختی بود و من ورود او را به زمین ندیدم.

ریبری که پس از مصدومیت کمر و زانو، اولین بازی خود را در این فصل برای بایرن مونیخ انجام می داد، توانست با گلزنی خود در پیروزی سه بر یک تیمش مقابل هامبورگ نقش داشته باشد.

بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ خاطرنشان کرد: این اولین بازی از شروع فصل بود، بنابراین کار آسانی نداشتم. از بازی عالی تیم راضی هستم و فکر می کنم من هم بازی خوبی داشتم.

وی اضافه کرد: کمی خوش شانس بودم که گل زدم اما این برای من و تیمم فراتر از یک گل بود. باید همین روند را در کنار یکدیگر حفظ کنیم. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
sirsir جمعه 9 آبان 1393 ساعت 09:59

ریبری احساس میکنم می خوای به اوج برگردی و میتونی خیلی عالی بودی دمت گرم.ریبری اسمت پیش همه طرفداران جاودان هس و این رو بدون بهترین بازیکن 2013 ریبری بود ولی رونادو توپ طلا رو واسه ش خریدن.این سپ لاتر یه زمانی دستش رو میشه.این رو بهترینی واقعا دوستت داریم

M.H.P Super Bayern جمعه 9 آبان 1393 ساعت 13:33

امیدوارم بسرعت به اوج برگرده
دلم واسه فرارای موشکیش تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد