وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بایرن درباره‌ی انتقال رویس بحث می‌کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در دو تابستان قبلی ماریو گوتزه و روبرت لواندوفسکی را از دورتموند به خدمت گرفته است و بنا به شایعات در نظر دارد تا در تابستان آینده با پرداخت مبلغ مندرج در شرط فروش قرارداد مارکو رویس با دورتموند، که 25 میلیون یورو است، این بازیکن 25 ساله را نیز به خدمت بگیرد.

گوتزه روز یکشنبه اعلام کرده بود که مشتاق است تا هم‌تیمی قدیمی خود را در آلیانس آره‌نا ببیند و کارل هاینتس رومنیگه مدیر عامل بایرن حالا تایید می‌کند که تیمش در حال تصمیم‌گیری برای ارائه‌ی پیشنهاد است.

 

«صادقانه بگویم، ما داریم بین خودمان با آرامش درباره‌ی این موضوع بحث می‌کنیم. پس از آن به تصمیم خواهیم رسید. دست آخر خود بازیکن هم باید تصمیم بگیرد. شرط آزاد شدن قرارداد او هم که معروف حضور همه است. چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد.»

 

دورتموند واکنش خشمگینانه‌ای به علاقه‌ی بایرن به یکی دیگر از بازیکنانش نشان داده و هانس یواخیم واتسکه مدیرعامل این تیم چندین بار در رسانه‌ها علیه بایرن موضع‌گیری کرده و آن‌ها را به جلب نظر علنی بازیکن تیمش متهم کرده است. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 08:19

جووووونم رویس اییییییییول
فصل بعد چه تیمه رویایییی بشیم وایییییییی

... سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 15:14

امیدوارم دورتموند بتونه نگهش داره چون من اصلا امید ندارم که اگه بخواد از دورتموند جدا بشه بیاد بایرن حرف هایی که خوده رویس میزد و میگفت اگه بایرن یه روزی من رو هم بخواد باید بدونه که منو هیچ وقت به دست نمیاره و دشمنی واتسکه با بایرن احتمال اینکه مارکو به باشگاهی مثل رئال که مشتری جدیش هم هست بره رو بیشتر میکنه......

افن برگ سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 15:52

رویس جان بیاپیش رفیقای قدیمیت که با هم انشا الله دهن این تیمهای بیخودی مثل بارسا و رئالو و چلسی رو سرویس کنید

کاوه سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:34

خب اقای واتسکه رویس اگه بایرن نره لاشخورهای مثل رعال بارسا ارسنال یونایتدو... میبرنش!!شما اگر ارزه داری تو تیمت نگهش دار؟اگه هم نداری بره بایرن که واسه تیم ملی هم بهتر میشه.میترسم رویس نیاد بایرن سال دیگه ژاوی و اینیستا تشریف بیارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد