وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچسترسیتی مقصد آینده گواردیولا ؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روزنامه های انگلیسی خبر از تلاش سران باشگاه منچسترسیتی برای جذب پپ گواردیولا داده اند.

18 ماه قبل باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب پپ گواردیولا بود اما این مربی اسپانیایی ترجیح داد تا برای ادامه دوران حرفه مربیگری اش راهی بایرن مونیخ در بوندس لیگا شود. حالا رقیب بزرگ یونایتد قصد دارد تا برای فصل آینده این مربی را جذب کند و اقداماتی در این رابطه انجام داده است.

روزنامه دیلی استار در شماره جدید خود به تلاش سران منچسترسیتی و دادن مأموریت به تیکی بگرستاین، مدیر ورزشی این باشگاه برای مذاکره و جذب گواردیولا اشاره کرده است.

سران سیتی از عملکرد مانوئل پیگرینی مربی شیلیایی این تیم به خصوص در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راضی نیستند و قصد دارند تا جانشینی مطرحی برای او پیدا کنند که در این بین گواردیولا اصلی ترین گزینه آنهاست.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
sia bavari دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 09:44

این که پپ روزی بایرن رو ترک کنه توش شکی نیست، ولی من شخصا دوس دارم پپ حداقل دو سال دیگه تو بایرن بمونه، تا امروزم که تو بایرنه،مهمترین دستاوردش قهرمانی در سوپر کاپ اروپا و قهرمان جام باشگاهای جهان بوده، من دوس دارم حداقل یک قهرمانی چمپیونز لیگ با بایرن کسب کنه بعد بره، قهرمانی چمپیونز لیگ رو با دو قهرمانی بوندسلیگا و دی اف بی پوکال ترجیح میدم،قبول کنید بوندسلیگا واسه بایرن کوچکه

نخبه دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 10:01

باشه قبول می کنیم.
چون خیلی اصرار داری

بایرن 5 ستاره دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 11:50

این حرفا نیست
رفتن پپ یعنی از دست دادن بهترین مربی دنیا.ببینین چه بلایی سر بارسا اومده با رفتن پپ!!!!
این اقتدار ما تو این دو فصل تو بوندسلیگا بخاطر شیوه تاکتیکی برتر پپ هستش
یادتون بیاد قبل از پپ قهرمانی تو بوندسلیگا واقعا کار سختی بود
اسم پپ باعث میشه تو هربازی تیم مقابلمون از اول بازی بره تولاک دفاعی.واقعا بهترین مربی حال حاضر دنیاس

آرین دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:22

میدونم یروز باید بره!ولی خداکنه تا دوسال آینده نباشه!چون بهترین مربی حال حاضر دنیا پپ هست!پپ بایرن رو داره دوباره به یک تیم قدرتمند تبدیل میکنه!امیدوارم حداقل یک چمپیونزلیگ با بایرن ببره بعد راهی بشه!

محمد دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 17:17

من روی صحبتم با مخالفای گواردیولاست. اگه گواردیولا بره خب کدوم مربی خوبی تو دنیا هست که بیاد بایرن رو بگیره. دوران ماگات و کلینزمن رو یادتون نره. واقعا تعداد مربی های خوب تو دنیا به اندازه 10 تا هم نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد