وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: دوست دارم رویس به مونیخ بیاید

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه می گوید از حضور مارکو رویس در بایرن مونیخ استقبال خواهد کرد.

به نقل از اشپورت آینس، در چند وقت اخیر صحبت هایی مبنی بر پیوستن مارکو رویس به بایرن مونیخ مطرح شده است. قرارداد ستاره 25 ساله دورتموند تا ژوئن 2017 معتبر است اما او می تواند در تابستان پیش رو از این تیم جدا شود.

گوتزه در مصاحبه با اسکای گفت: "من با ماریو حس فوق العاده ای دارم. این تصمیم شخصی او است و خود از آن مطلع است، اما اگر او به بایرن بیایید من بسیار خوشحال خواهم شد. "

گوتزه  درباره  انتقال خودش به بایرن مونیخ گفت: "این زندگی و تصمیم من است. من همیشه مشورت ها را می گیرم اما در نهایت به تنهایی تصمیم می گیرم. این تصمیمی بسیار بسیار مهم برای من بود. "

گوتزه که گل قهرمانی آلمان در جام جهانی را به ثمر رساند درباره آن می گوید: "چنین لحظاتی که همه بازیکن ها به سوی تو می آیند رو نمی توان وصف کرد. شما واقعا درک نمی کنید که چه اتفاقی رخ داده است. شگفت انگیز بود. یک لحظه بسیار خاص. "

گوتسه درباره اشتباهاتی که مرتکب شده است نیز گفت: "من 22 سال دارم، پس نمی توانم همه چیز را درست و صحیح انجام دهم. من هم خطا می کنم و این چیزی طبیعی است. " 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
Fereshteh یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 14:40

منم دوست دارم بیاد

valentina یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 14:49

منم هر دو شونو دوست دارم.امیدوارم رویس هم بایرن بیاد.

kahn یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:34

من دوست ندارم بیاد جون راید قبول کزیم دلیل اصلی ضعیف شدن دورت بایر هست و این برا تیم ملی خوب نیست ،ودرضمن اون موقع بوندسلیکا جذابیت همیشکی رو نداره

فاطمه یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:36 http://www.patoogh1378.blogfa.com

منم خیلی دوست دارم بیاد همه شونو دوست دارم

افن برگ یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 21:00

دوتا عشق

hamed یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 22:53

ای کاش رویس تو دورتموند بمونه بمونه و بمونه.یک درصد اگه خواست جدا شه بیاد بایرن.ما درکسلر رو هم میتونیم بگیریم ولی دورتموند چی؟
بی معرفت نباشیم...

علی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 00:35

سلام دوستان کسانی واتساپ دارن جهت عضو شدن در گروه بایرن مونیخ به این شماره پیام بفرستن 09385012468
دوستان ما در گروه واتساپ منتظر شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد