وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روی کین: آلمان شانس اول صعود است و بازی دشواری در پیش داریم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روی کین به بازیکنان تیم ملی ایرلند توصیه می کند از چالش بازی مقابل آلمان لذت ببرند.

به نقل از اسکای، روی کین که در تیم ملی ایرلند دستیار مارتین اونیل است معتقد است که شکست دادن آلمان در خانه آن هم بعد از باخت 2-0 مقابل لهستان بسیار سخت است.

روی کین درباره بازی فردا شب دو تیم گفت: "می دانیم که بازیکنان ما در آستانه یک چالش واقعی قرار دارند. اما ما تجربه بالایی داریم و بازیکنان ما مقابل تیم های بزرگی بازی کرده اند. بازیکنان ما باید با دیدی باز به بازی نگاه کنند و امیداوار به کسب نتیجه باشند.

"مانند هر تیم خوبی آن ها می خواهند به باخت واکنش نشان دهند. ما انتظار داریم که آلمان با تمام قوا مقابل ما ظاهر شود و ما باید برای چنین وضعیتی آماده باشیم.

"آلمان بازیکنان خوبی در ترکیب دارد. بله آن ها چند بازیکن باتجربه خود را از دست داده اند، اما آن ها همیشه با بازیکنان جوان و خوب جای های خالی را پر می کنند، چه با استفاده از بازیکنان تیم زیر 21 سال و چه با استفاده از بازیکنان نیمکت نشین در جام جهانی.

"فکر نمی کنم آلمان حتی برای 1 دقیقه از قالب یک تیم خوب بیرون بیاید. آن ها فقط 1 شکست داشته اند. آنچه درباره بازی آن ها با لهستان شنیده ام این بود که آلمان تیم برتر بود و بازی را در اختیار داشت و موقعیت های گل زیادی را از دست دادند، چیزی که می تواند برای هر تیمی اتفاق بیفتد.

"با این وجود آن ها هنوز شانس اول صعود از این گروه هستند. چیزی که می تواند کار را برای ما سخت تر کند و یک نقطه منفی به حساب بیاید این است که با احترام کامل نسبت به آلمان در گلزنکیرشن به مصاف آن ها برویم. " 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد