وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هویبرگ خواهان جدایی در ژانویه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیرامیل هویبرگ 19 ساله با وجود مصدمیت های پر شمار هافبک های تیم در فصل جاری تنها چهار بار به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب بایرن قرار گرفته است.

ملی پوش دانمارکی که دوست دارد بیشتر در ترکیب بایرن قرار گیرد، اما با  نزدیک تر شدن زمان  بازگشت تیاگو به میادین شرایط اش را از قبل نیز سخت تر می بیند، بهTZ گفت:

" حدود یک سال  و نیم است که به عنوان بازیکن تیم اول بایرن محسوب می شوم"

" اما حالا شرایط فرق می کند حالا صرف حضور در تیم اصلی و تمرین کردن برای پیشرفتم کفایت نمی کند بلکه بازی کردن هم همانقدر اهمیت دارد.  "

" به مورتن اولسن-سرمربی تیم ملی دانمارک-  قول دادم تا ژانویه جایگاه ثابتی در تیم به دست آورم، معمولاً  فرصت هایی برای  بازی پیدا می کنم اما  نیاز دارم تا هفته ای 90دقیقه بازی کنم" 

هویبرگ که سال 2012 از جوانان کوپنهاگن و بروندبی به بایرن مونیخ پیوست. سال گذشته با بازی در فینال لیگا پوکال با 17 سال و 251 روز به رکورد  جوان ترین بازیکن حاضر در فینال این رقابت ها دست یافت. اما از  تابستان گذشته تاکنون شارایط برای او چندان فرقی نکرده، چنانکه تنها در سه بازی به عنوان بازیکن اصلی و حضور به عنوان بازیکن ذخیره را تجربه کرده است. 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
mojtaba شنبه 19 مهر 1393 ساعت 11:39

یکی دیگه از جوونای خوب بایرن رو داریم از دست میدیم...قطعا هویبرگ تا یکی دو سال دیگه به بازیکن بزرگی تبدیل میشه ولی با بی کفایتی کادر فنی و مدیریتی اینم مثل چند تا دیگه از استعدادای دیگه بایرن که از دست دادیم داریم میدیمش بره...اینو میفروشیم بعدا میریم از تیمای داغون اسپانیا بازیکنای دست دومشونو میاریم تو تیم ثابت بازی میدیم...

جاوید شنبه 19 مهر 1393 ساعت 11:46 http://footballi-pictures.mihanblog.com

به نظر من قرضی بدنش.با بازی پارسالش تو جام حذفی با دورتموند نشون داد میتونه دفاع راست خیلی خوبی بشه.باید راضیش کرد که دفاع راست باشه(همونطور که آلابا رو دفاع چپ آوردیم)و جایگزین خوبی واسه کاپیتان باشه.انیدوارم مفت از دست ندنش

MERSAD33 شنبه 19 مهر 1393 ساعت 13:35

باید بیشتر بهش بازی بدن تا بتونه خودشو به بایرن ثابت کنه

آرین شنبه 19 مهر 1393 ساعت 14:07

تعداد هافبکهای خوب ما بالاست برای همین همه نمیتونن در زمین باشند و باید اینو درک کنن!مربی باید به هافبکهای بزرگتر بازی بده وگرنه ممکنه که اونهاروهم از دست بده!تیاگو ،شواینی،آلونسو ،روده،گوادینو،برنات و به زودی مارتینز!همه اینهما با هم نمیتونن درزمین بازی کنن و باید ذخیره بشند!سیستم چرخشیم گاهی جواب نمیده و باعث میشه که بازیکنا کمتر باهم هماهنگ باشن!

googooli شنبه 19 مهر 1393 ساعت 14:48

فعلا در حد بایرن نیست و با استیل پا به توپی که داره فکر نمیکنم هیچوقت به حدو اندازه های بایرن برسه. سقف بازیش یه تیمی مثه لورکوزنه

mohammad شنبه 19 مهر 1393 ساعت 20:58 http://bayern.blogsky.com

اگر توی بوندسلیگا بیشتر بهش بازی بده به نظرم بهتره چون هم پخته تر میشه و هم میمونه

nariman شنبه 19 مهر 1393 ساعت 23:20

باید به یه تیم خوب المانی قرض داده بشه که مثل شکیری سردرگم نشه.

آرین شنبه 19 مهر 1393 ساعت 23:29

باید به صورت قرضی به یه تیمه دیگه بره که بتونه ثابت بازی کنه و هر وقت با تجربه تر و پخته تر شد برگرده دیگه هم حرفه چرت نزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد