وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: باید بپذیرم که بایرن مرا نخواهد فروخت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژردان شقیری بازیکن سوئیسی تیم بایرن مونیخ عنوان کرد که بعد از اینکه مدیران بایرن به صورت شفاف به او گفته اند تمایلی به فروشش ندارند، تمام تلاش خود را در زمین برای قهرمان بوندسلیگا به کار خواهد برد.

به گزارش گل، شقیری که پیش از این شایعاتی در مورد پیوستنش به لیورپول به گوش می رسید اکنون دیگر می داند که بایرن باشگاهی نیست که او را به فروش برساند و به همین دلیل می خواهد تمام تلاش خود را برای راه یابی به ترکیب بایرن انجام دهد.

وی در این مورد گفت: "من تا سال 2016 با باشگاه قرارداد دارم و باشگاه نیز به من گفته است که جایی نخواهی رفت بنابراین من باید این را بپذیرم، تا زمانی که اینجا هستم تمام تلاش خود را برای بایرن انجام خواهم داد.

من سعی می کنم در تمرینات بهترین باشم و وقتی مربی با یک بازی به من پاداش داد، مثل بازی مقابل هانوفر، سعی می کنم از تمرینات نیز بهتر باشم. هر زمانی که به من بازی برسد خوشحال می شوم و این را نیز نشان می دهم. فکر می کنم هر کسی می تواند بفهمد که من چقدر دوست دارم فوتبال بازی کنم."
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
Mr.Hawk چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 06:25

از نظر فکر و هوش خیلی اوضاش خرابه...ولی فیزیکش خوبه.

محمد چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 09:47

اتفاقا فکر و هوش شقیری خیلی بالاس ولی نمیدونم ک چطور بازیای خوبش تو جام جهانی رو نمیتونه برا بایرن ب نمایش بذاره ...
ولی همه هوادارای بایرن اینو بدونن ک با توجه به سن و سال و انگیزه ای ک داره مطمئنن در آینده خیلی ب کارمون میاد ...
لطفا دیگه اینقد هم تخریبش نکنید، ک ای انتقاد ها از همین وبلاگ تا زمین تمرین بایرن میره ...

جاوید چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 11:20 http://footballi-pictures.mihanblog.com

چرا نداره؟بازیکنی که از لحاظ روحی حساسه...بهش بازی نمیرسه و صد دفعه تو مصاحبه هاش همینو گفته...هرکس بود اینطوری بد بازی میکرد.به نظر من هم باید حفظ بشه مگر اینکه جاش دراکسلر رو بخرن

علی حیدریان چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 12:24

شقیری باید به جای فکر کردن به خروج از بایرن برای باز پس گیری موقعیت خود در ترکیب بایرن بجنگد

MERSAD33 چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 13:55

اخه تو این همه مدت نتونسته خودشو با بایرن وفق بده
دقت کردین هیچ وقت شوت هوایی نزده؟؟؟ یعنی نمیتونه بزنه
خیلی دوست داره مثل روبن بازی کنه ولی نمیتونه
باید بفروشنش بره پی کارش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد