وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر زسکا مسکو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سد تیم فوتبال زسکا مسکو گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

برای ما مثل روز روشن بود که بازی هرچند تماشاگر ندارد اما کار راحت نیست. میزبان با 10 نفر دفاع می‌‌کرد. هجومی‌ترین بازیکنش، احمد موسی بود که تازه او هم می‌آمد و با ژابی آلونسو من تو من می‌کرد. با این حال دو شانس خوب داشتند. باید در نظر داشت در لیگ قهرمانان بازی آسانی وجود ندارد و از این که 3 امتیاز گرفتیم، خوشحالیم. از ترکیب و سبک بازی زسکایی‌ها تا حدی متعجب شدیم اما به هرحال با این مدل بازی کردن از قبل آشنا بودیم. شنبه در بازی با اف.ث.کلن هم شاهد بازی دفاعی آنها بودیم. از این رو تلاش کردیم توپ را به گردش دربیاوریم و از روزنه‌ها استفاده کنیم. 

 

توماس مولر : 

بازی عجیبی بود، نه تنها به علت غیبت تماشاگران، بلکه به دلیل تاکتیک تیم حریف. روش بازی زسکا کاملا به جو ورزشگاه می آمد. بازی ساده ای نبود و گل اول بسیار مهم بود. ما می توانستیم و باید در ادامه گل های بیشتری به ثمر می رساندیم، اگرچه آن ها نیز همواره در ضد حملات خطرناک بودند. ما سه امتیاز را به دست آوردیم و با رضایت به خانه بر می گردیم.  

 

ماریو گوتزه :

کار بسیار بزرگی صورت دادیم، ولی بازی مشکلی برایمان بود. سه امتیاز را می خواستیم و توانستیم بدستش بیاوریم و این از همه چیز مهم تر بود. باید به کسب امتیازات ادامه دهیم. مالکیت توپ بالایی داشتیم و شانس های بسیاری خلق کردیم. البته چندین فرصت را از دست دادیم و باید بیشتر گل می زدیم. با این حال باید خوشحال باشیم که توانستیم آن گل را در نیمه اول به ثمر برسانیم که برایمان کافی بود. آنها تمام تلاش خود را صورت دادند که در ضدحملات خطر بسازند، اما چون فضایی در اختیارشان نبود، کار برایشان مشکل شد. فقط باید از فرصت هایمان استفاده کنیم، چون وقتی فضای بسیاری در اختیار ندارید، اوضاع پیچیده می شود. امروز هم چندان بادقت ظاهر نشدیم. مهم تر از همه این است که در چنین گروهی، شش امتیاز داریم؛ گروهی که به نظرم بسیار سخت است. قدم بزرگی برداشتیم، ولی هنوز هم 4 بازی مانده است و می خواهیم به عنوان صدرنشین به کار خود پایان دهیم.

 

مهدی بن‌عطیه : 

امروز این خطر وجود داشت که به خاطر نبودن تماشاگر حریف را دست کم بگیریم. زسکا در بازی مقابل آ.اس.رم بازنده شده بود، پس مجبور بودند امروز برنده شوند. خوب هم بازی کردند و صاحب دو، سه موقعیت شدند اما در نهایت ما واکنشی خوب داشتیم و خوب کار کردیم. خیلی خوشحالم که از اینجا با خودمان 3 امتیاز می‌بریم. 

 

دانته : 

حریف روسی با 11 نفر دفاع می کرد و هر یک از اعضای تیمشان مقابل توپ و دروازه بودند بازی به شدت دفاعی حریف ما را عصبی نموده بود و باعث شد کیفیت بازی به شدت نزول نماید. ولی به هر حال خوشحالیم با 3 امتیاز به مونیخ بازگشتیم و در صدر گروه خودمان جای داریم. من فکر می کنم بازی با رم در المپیکو تکلیف این گروه را تقریبا مشخص خواهد نمود.
 

کارل هاینس رومنیگه : 

از کسب سه امتیاز خارج از خانه خرسندیم. در استفاده از موقعیت ها کمی بی دقت عمل کردیم وگرنه در همان نیمه نخست کار تمام می شد. بازی عجیبی بود زیرا هیچ اتمسفر و احساسی نداشت. من 40 سال است که در فوتبال هستم و تا کنون همچین تجربه ای نداشته ام. و امیدوارم دیگر چنین تجربه ای نداشته باشم. 

 

لئونید اسلاتسکی (سرمربی زسکا مسکو) : 

ما امروز با ترکیب متفاوتی بازی کردیم و از سه دفاع مرکزی استفاده کردیم، اما نمی توانم بگویم که برنامه ی ما به نتیجه رسیده است. هرچند فکر می کنم که ما موقعیت های کافی برای ثبت یک گل را داشتیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد