وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زسکا مسکو ـ بایرن مونیخ: نبرد پشت درهای بسته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در دومین شب از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در گروه E قهرمانان آلمان و روسیه در ورزشگاه آره‌نا خیمکی به مصاف هم می‌روند. اما هیچ تماشاگری در این دیدار حاضر نخواهد بود، زیرا پس از آن‌که هواداران زسکا در بازی سال گذشته برابر ویکتوریا پلژن «مجموعه‌ای از نمادهای نژادپرستانه و راست‌گرای افراطی» را به نمایش درآوردند، یوفا این تیم را از حضور تماشاگران محروم کرده است.


این تصمیم، کارل هاینتس رومنیگه رئیس بایرن را به خشم آورده و او ناراحتی خود را از این‌که هواداران بایرن نمی‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند ابراز کرده است. آرین روبن ستاره‌ی این تیم نیز از این بابت ناراحت است و اعتقاد دارد که این تصمیم هواداران بایرن را نیز تنبیه کرده است. او از هم‌تیمی‌هایش خواسته خود را از لحاظ ذهنی و روان‌شناسی برای بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر آماده کنند.


اما این دو تیم برای دومین فصل پیاپی در لیگ قهرمانان هم‌گروه شده‌اند. بایرنی‌ها بازی فصل گذشته در روسیه را با حساب 1-3 پیروز شده‌اند، نتیجه‌ای که رکورد 10 پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان را برای آن‌ها به همراه داشته است. آن‌ها در صدد اند تا پس از پیروزی دراماتیک 0-1 برابر سیتی ـ که با گل دقایق پایانی ژروم بواتنگ به‌دست آمد ـ دومین پیروزی متوالی خود را به‌دست بیاورند. بایرن پس از پیروزی برابر سیتی، 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن در بوندس‌لیگا را کسب کرده و بدین ترتیب پس از شش هفته صدر جدول این رقابت‌ها را از آن خود کرده است. هولگر بداِشتوبر، خاوی مارتینس، تیاگو آلکانتارا و باستین شواین‌اشتایگر در این بازی به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود و فرانک ریبری نیز که به دلیل مشکل زانو تنها 22 دقیقه در این فصل به میدان رفته، امید کمی برای حضور در این بازی دارد.


زسکا امیدوار است تا دوباره به همان سرنوشت دیدار نخستش در برابر رم دچار نشود، جایی که آن‌ها پس از گذشت تنها 31 دقیقه با نتیجه‌ی 0-4 از حریف خود عقب افتادند و در نهایت بازی را با حساب 1-5 واگذار کردند. با این حال، قهرمان لیگ برتر روسیه پس از آن شکست، در رقابت‌های داخلی نمایش موفقی داشته و در رقابت‌های مختلف سه پیروزی پیاپی به‌دست آورده که آخرین دیدار آن‌ها با پیروزی 3-4 برابر اورال همراه بوده است. لئونید اسلوتسکی سرمربی این تیم باید ترکیب تیمش را یک بار دیگر بدون پونتوس ورنبلوم و آلن دراگوئف بچیند که دومین جلسه از محرومیت سه‌جلسه‌ای خود را پشت سر خواهند گذاشت، در حالی که راسموس الم و ویتینیو نیز به دلیل مصدومیت در اختیار این مربی نخواهند بود. 

 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر مونیخی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 09:28

امید وارم ببریم
ب امید خدا میبریم

ARAA سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 10:37

منم امیدوارم ببریم. ولی این جریان بدون تماشاگر بودن بازی بدجوری مسخره س. ولی یه 3 امتیاز دیگه بعدش پیش به سوی بازی با اث رم و ترکوندن اونا
که با اقتدار از گروه مرگ صعود کنیم

MERSAD33 سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 11:53

من نمیدونم چه ربطی به هوادارای بایرن داره که نباید این بازی رو از نزدیک ببینن؟؟؟

aliver kahn سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 12:19

ایشالله اگه ببریم خیلی شرایطمون خوب میشه.فقط امیدوارم گواردیولا یه ترکیب خوب بچینه و همه را سرجاشون بذاره.

bayern till i die سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 14:19

بچه ها همین الان زنگ زدم روابط عمومی صداسیما هر چی از دهنم در اومد گفتم به کارشناس یارو اصن لال شده بود هیچی جواب نمیدا اخرشم گفت چشم پیگیری میکنیم
اقا هر کی این پیامو میبینه همین الان زنگ بزنه به ۱۶۲ با کارشناسشون صحبت کنه بهش بگه شاید نظرشون عوض شد

mohammad سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 14:27 http://bayern.blogsky.com

انشاالله که بایرن میبره

علی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 19:24

http://cricfree.me/soccer/cska-moscow-bayern-munich-crf6haj8

stefan effenberg سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 19:50

کدوم شبکه میتونیم بازی رو ببینیم؟

rezamelo سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 19:54

گل اول رو توماس مولر زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد