وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: زسکا حریفی دشوار است و برای آن ها احترام قائلیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ امشب در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان در مسکو به مصاف زسکا می رود.

به نقل از سایت یوفا، بایرن مونیخ در اولین بازی خود در این مرحله 1-0 منچسترسیتی را شکست داد و تیم روسی در ایتالیا 5-1 مغلوب آس رم شد.

پپ گواردیولا در کنفراس خبری قبل از بازی گفت: "آیا پیروزی مقابل زسکا در فصل گذشته اعتماد بنفس ما را بهتر می کند؟ این یک وضعیت عادی و نرمال است، اما ما به اندازه کافی از زسکا شناخت داریم. همه بازیکنان ما آماده هستند. امروز آخرین جلسه تمرین را برگزار کردیم و پس از آن دوباره شرایط بازی را مرور می کنیم، اما آنگونه که من اطلاع دارم همه در سلامت کامل هستند.

"زسکا مربی و بازیکنان خوبی دارد، بازیکنانی که فصل گذشته ما با آن ها دیدار کردیم. نباید به نتیجه بازی با رم توجه کرد و باید به آن ها احترام کامل بگذاریم.  آن ها بازیکنان با تجربه ای همچون سرگی ایگناشویچ و ایگور آکنفیف را در ترکیب دارند و در حمله بازیکنانی سریع در ترکیب دارند. آن ها حریفی دشوار هستند و ما احترام کامل برای آن ها قائل هستیم.

"ما در حال طی کردن پروسه تعیین شده برای رسیدن به فرم ایده آل هستیم. در لیگ قهرمانان شما باید به یاد داشته باشید که سطح مسابقات بالا است. ما باید به صعود از این گروه دشوار مطمئن شویم. "
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید بایرنی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 07:59

به امید پیروزی

امیر مونیخی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 09:37

ب امید خدا میبریم

bayern till i die سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 14:24

بچه ها همین الان زنگ زدم روابط عمومی صداسیما هر چی از دهنم در اومد گفتم به کارشناس یارو اصن لال شده بود هیچی جواب نمیدا اخرشم گفت چشم پیگیری میکنیم
اقا هر کی این پیامو میبینه همین الان زنگ بزنه به ۱۶۲ با کارشناسشون صحبت کنه بهش بگه شاید نظرشون عوض شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد