وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: بایرن زسکا مسکو را دست کم نمی‌گیرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیش از دیدار امروز تیم‌های بایرن مونیخ و زسکا مسکو در ورزشگاه آره‌نا خیمکی در لیگ قهرمانان اروپا، روبرت لواندوفسکی تاکید می‌کند که بایرن حریفش را دست کم نخواهد گرفت.

بایرنی‌ها نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را با پیروزی خانگی 0-1 برابر منچستر سیتی پشت سر گذاشتند، در حالی که زسکا در ایتالیا تن به شکست سنگین 1-5 برابر رم داد. لواندوفسکی می‌گوید:

«ما احترام زیادی برای زسکا قایل ایم. آن‌ها تیم بزرگی هستند، اما ما فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم. باید همه‌ی توانمان را رو کنیم. این لیگ قهرمانان است و فقط بهترین تیم‌ها در این رقابت بازی می‌کنند.» آخرین دیدار دو تیم در فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان بوده که طی آن بایرنی‌ها در دو دیدار رفت و برگشت با نتایج 1-3 و 0-3 پیروز شدند. آن‌ها در این دیدار هولگر بداشتوبر، خاوی مارتینز، تیاگو آلکانتارا، باستین شواین‌اشتایگر و فرانک ریبری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
bayern till i die سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 14:25

بچه ها همین الان زنگ زدم روابط عمومی صداسیما هر چی از دهنم در اومد گفتم به کارشناس یارو اصن لال شده بود هیچی جواب نمیدا اخرشم گفت چشم پیگیری میکنیم
اقا هر کی این پیامو میبینه همین الان زنگ بزنه به ۱۶۲ با کارشناسشون صحبت کنه بهش بگه شاید نظرشون عوض شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد