وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیگ قهرمانان خیلی قابل پیش بینی شده!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الکس فرگوسن تماشای جام جهانی را در مقایسه با لیگ قهرمانان اروپا، به رفتن به دندان پزشکی (دندان درد) تشبیه کرده بود! اکنون بعد از گذشت چهار سال پس از آن اظهار نظر فراموش نشدنی، آرسن ونگر معتقد است که بزرگ ترین رقابت باشگاهی فوتبال، کاملا قابل پیش بینی شده و همواره چند تیم خاص، از دور گروهی صعود و به مراحل بعدی راه می یابند!

"حقیقت این است که لیگ قهرمانان دارد بسیار قابل پیش بینی می شود. رئال مادرید در هر چهار دوره ی قبل تا نیمه نهایی بالا آمده، بایرن قهرمان سال 2013 نیز در پنج فصل گذشته چهار بار تا نیمه نهایی صعود کرده و به غیر از یک بار از این چهار دوره، همواره به فینال نیز رسیده."

به غیر از فصل گذشته، بارسلونا در شش دوره متوالی همواره تا نیمه نهایی یا فینال بالا آمده، چلسی در یازده سال گذشته و از زمان حضور آبرامویچ، هفت بار در مراحل پایانی و فینال حضور داشته. یکی از این چهار تیم مطمئنا امسال نیز فاتح این رقابت ها خواهد شد."

"رقابت های گروهی نیز بسیار تکراری شده. بایرن مونیخ و منچستر سیتی برای سومین بار در چهار فصل گذشته با یکدیگر هم گروه شده اند. همین سرنوشت برای آرسنال و دورتموند رقم خورده است. چلسی و شالکه برای دومین سال متوالی هم گروه شده اند. همچنین بایرن و زسکا مسکو. قوانین سید بندی یوفا به گونه ای چیده شده که از تیم های توسعه یافته حمایت کند. و تا این قوانین اصلاح نشود، این روند ادامه خواهد داشت." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MERSAD33 سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 11:56

منظور آرسن ونگر اینه که یه جوری قرعه کشی رو عوض کنن که بایرن به آرسنال نخوره تا آرسنالو بترکونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد