وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - پادربورن؛ صدرنشین رو در روی باواریاییها

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در یکی از مهمترین بازیهای هفته پنجم بوندسلیگای آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و پادربورن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

مکان و زمان بازی:

آلیانس آرنا شهر مونیخ

سه شنبه 93/07/01 ساعت 21:30

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

بایرن مونیخ:

تیم مدعی بایرن مونیخ در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم بحران زده هامبورگ با تساوی 0-0 متوقف شد تا با کسب آن نتیجه، بدترین شروع چهار فصل اخیر خود را در بوندسلیگا داشته باشد.

مهدی بن عطیه، ستاره مراکشی خط دفاع بایرن  که در لیگ قهرمانان برای اولین بار با لباس بایرن بازی کرد، در بازی این هفته تیمش می تواند اولین دیدار بوندسلیگای خود را برای مونیخی ها انجام بدهد.

به نظر می رسد با توجه به بازی کردن احتمالی فیلیپ لام در میانه میدان و خط هافبک، رافینیا بازیکن برزیلی بایرن جدی ترین گزینه برای حضور در سمت راست باشد.

آرین روبن که در دیدار مقابل منچستر سیتی برای دقایقی به میدان رفت، احتمالاً در این بازی بصورت فیکس بازی خواهد کرد و توماس مولر بعد از چند نمایش ضعیف در چند بازی اخیر کماکان نیمکت نشین خواهد بود، در صورت بازی نکردن روبن، ژردان شکیری محتمل ترین فرد برای بازی کردن در ترکیب بایرن خواهد بود.

فرانک ریبری، خاوی مارتینز، شواین اشتایگر، تیاگو و هولگر بداشتوبر مصدومان بایرن مونیخ هستند که بصورت قطعی در این بازی غایب خواهند بود.

 

پادربورن:

بدون تردید تیم پادربورن در چهار هفته گذشته، بزرگترین سورپرایز فصل جدید فوتبال آلمان بوده است، این تیم تازه وارد با کسب دو برد و دو تساوی و کسب 8 امتیاز، در حال حاضر صدرنشین جدول بوندسلیگا است.

در سمت چپ خط دفاعی آبی و مشکی پوشان، دانیل بروکنر و فلوریان هارتهرتس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

در مرکز خط میانی تیم صدرنشین، پاتریک سیگلر و لوکاس رووپ دو بازیکنی هستند که شانس زیادی برای بازی کردن در کنار ماریو ورانچیچ ستاره نوظهور پادربورن دارند.

موریس اشتوپلکمپ و الیاس کاچونگا در کنار ماریو ورانیچ سه بازیکن مهم پادربورن هستند که تا اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب تیم خود داشته اند.

آندره برایتنر رایتر سرمربی موفق پادربورن، برای این بازی حساس که شاید یکی از مهمترین بازیهای تاریخ این باشگاه باشد، نمی تواند به علت مصدومیت از آلبان مها، توماس برتالیس، ماروین باکالورتس، تیم ولکر و ماهیر ساگلیک در ترکیب تیم خود استفاده کند.

 

نکات آماری:

پادربورن برای اولین بار است که حضور در بوندسلیگای 1 را تجربه می کند.

این بازی اولین حضور پادربورن در شهر مونیخ و برای بازی کردن در برابر بایرن مونیخ است.

این دو تیم تا به حال تنها یک بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند، در آن بازی که در سال 2001 و در جام حذفی آلمان برگزار شد، بایرن مونیخ با حساب 5-1 در مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

 

پیش بینی سایت هواسکورد

 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
sirsir سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 08:28

شقیری رو بیاره داخل یا مساوی میشیم یا میبازیم.اصلا در حد بایرن نیست تمام تلاششو میکنه ولی اصلا خوب نیست ذاتش در حد بایرن نیست بیچاره وگرنه خیلی تلاش میکنه

MERSAD33 سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 11:14

آخه پادربورن بیاد صدر جدول؟؟؟
گل دقیقه نودشون تو بازی قبلی خیلی بیست بود از فاصله 83 متری زدن

ارین سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 12:02

بچه ها به 30000925 پیامک بفرستید شاید بازی بایرن پخش کردند

آلمان پادشاه فوتبال سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 12:04

خیلی عجیبه بازیکنایی مثل برنات و رافینیا فیکس باشن و مولر و گائودینو روی نیمکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد