وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: روبن می تواند به میدان برود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در هفته پنجم بوندس لیگا از میزبان صدرنشین کنونی بوندس لیگا خواهد بود.

به نقل از کیکر، پادربورن تیم تازه وارد بوندس لیگا در میان تعجب همگان پس از پایان هفته چهارم در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفته است. این تیم در هفته پنجم بوندس لیگا روز سه شنبه در آلیانس آرنا به مصاف بایرن مونیخ می رود. پادربورن در 4 بازی خود در این فصل شکست نخورده است.

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "پاردربورن بسیار تهاجمی بازی می کند، اما ما می دانیم چگونه مقابل آن ها بازی کنیم. آن ها با شایستگی در صدر جدول جای گرفته اند. این دیدار همانند بازی اول هفته مقابل هامبورگ است با این تفاوت که ما برای بازی با هامبورگ بعد از لیگ قهرمانان ریکاوری طولانی مدتی را پشت سر گذاشتیم. "

گورادیولا همچنین از آمادگی کامل روبن برای بازی با پادربون خبر داد. روبن قبل از بازی با هامبورگ دچار مشکل عضلانی شد و نتوانست در ترکیب اصلی به میدان برود. گواردیولا همچنین درباره عملکرد روبرت لواندوفسکی که در این فصل فقط 1 گل برای این تیم به ثمر رسانده است گفت: "او مشکل عضلانی دارد و هنوز 100 درصد آماده نیست، با این وجود من از عملکرد او رضایت کامل دارم. "
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ریبرو سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 13:31

زنده باد شاه روبن

ممد سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 14:12

بازی امروزو trt می ده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد