وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: جدول بوندسلیگا هنوز مهم نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم تازه‌وارد بوندسلیگا با دو برد و دو تساوی در صدر جدول لیگ آلمان قرار دارد، در حالی که مدافع عنوان قهرمانی با همین تعداد امتیاز در رده‌ی چهارم جدول است.

 گواردیولا پیش از بازی روز سه‌شنبه برابر پادربورن می‌گوید: «جدول هنوز اهمیتی ندارد. تمرکز ما باید روی نتایج و عملکرد خودمان باشد، نه دیگران. نتیجه‌ی پادربورن خیلی چشمگیر است، هرچند می‌دانیم که چرا آن‌ها بالای جدول هستند. آن‌ها به‌شدت پرس می‌کنند، چیزی برای از دست دادن ندارند.»

گواردیولا همچنین از برنامه‌ی زمان‌بندی فوتبال امروزی نیز گله کرد و جدول شلوغی را که در آن بایرن باید در هشت روز سه بازی انجام بدهد به باد انتقاد گرفت: «ما داریم بازیکنان را می‌کُشیم. درخواست خیلی زیادی از آن‌ها داریم. بازیکنان به زمان برای استراحت نیاز دارند. این نه‌فقط برای بایرن، که برای دورتموند و بایرلورکوزن هم صدق می‌کند. غیرممکن است که هر سه روز بازی کنیم و همان بازیکنان را در ترکیب نگه داریم.» 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
mojtaba دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 18:44

پارسالم اول فصل میگفتی اصلا بوندسلیگا مهم نیست و شبیه یه غذای فست فودیه ولی اخر فصل گفتی بهترین جامیه که میتونستیم ببریم...کلا به قول زلاتان ادم بزدلی هستی و هر روز حرفاتو عوض میکنی...

جاوید دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 20:22 http://footballi-pictures.mihanblog.com

کلا میگفت من اومدم که با سبک بایرن بازی کنم و لزومی نمیبینم سبک تیمو عوض کنم.که بعدش یبک ریدی تاکا رو کاملا جایگزین کرد!!!!کلا حرفاشو عوض میکنه!

محمد دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 21:18

آقای عزیز حرف رو درست منتقل کن فصل قبل گفته بود بوندسلیگا آسون هست به خاطر اینکه روی بازیکنان فشار اضافی نیاد.الان هم اگه توجه کنی داره میگه کهبوندسلیگا هنوز جدولش زیرو رو نشده تا هر تیم جای خودشو پیدا کنه .این حرف رو زده چون مید.ونه که به صدر جدول باز خواهد گشت.آقای عزیز لطفا کینه توزی نکن.در مورد حرف زلاتان هم وقتی نقل قول میکنی درست نقل قول کن.زلاتان با تمام دشمنی که با پپ داشت و آخرش خودش اینو به زبون آورد و گفت که در این مورد مجبورم اعتراف کنم که پپ یک فیلسوف است.اگه طرفداره زلاتانی پس در وبلاگ بایرن اونو وسط نکش برو پی زلاتانت.هر مربی ای این حرف ها رو میزنه که به تیمش فشار کاذب وارد نشه.آقای شیر دل لطفا در جای بایرنی بر علیه بایرن شعار نده

sirsir دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 21:23

محمد جان جوابشو نده اینها معلومه که بایرنی نیستن.چون بزرگی پپ با حرف اینها زیر سوال نمیره.بایرن بایرن . قهرمانه

محمد دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 21:28

sirsir جان اینا همون هایی هستن که خونه ی خودشون به تصرف پپ در اومده بود .آخر پپ چه میکنی با این همه دشمن

sirsir سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 01:31

محمد جان اینها به پپ حسودیشون میشه که مربی خوبی هستش.چون هرکسی عقل سلیم داشته باشه میدونه که پپ همونی هستش که تو 3 سال 2 سال بارسارو که هیچی قهرمان کرد فوتبال دنیا رو با اون سبکش متحول کرد

Mohammad_13 سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 02:16

آقا مجتبی در مورد چیزی که اطلاع کافی نداری نظر نده. گواردیولا گفت بوندسلیگا مثل یک پیتزا یا همبرگر هستش که همیشه راحت در دسترس هستش ، ولی بازی در لیگ قهرمانان مثل یک غذای خوب در یک رستوران شیک هستش.

منظور این حرف این نبود که بوندسلیگا راحته. دوزاری افتاد ؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد