وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: هامبورگ بعد از تغییر مربی می تواند خطرناک باشد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش در دیدار امروز مقابل هامبورگ، کار دشواری در پیش خواهد داشت.

هامبورگی ها در حالی امروز میزبان بایرن مونیخ هستند که چند روز قبل میرکو اسلومکا را اخراج کردند. در دیدار امروز یوزف زین باوئر به عنوان سرمربی روی نیمکت هامبورگ می نشیند و گواردیولا نگران است که تغییرات در تیم هامبورگ، به نمایشی متفاوت از سه دیدار قبلی منجر شود.

او به خبرنگاران گفت:" هامبورگ یکی از مهمترین باشگاه های آلمان است و تیمی بسیار هجومی در اختیار دارند. من انتظار یک دیدار دشوار را دارم. به یاد دارم وقتی اسلومکا برای اولین دیدار سرمربی هامبورگ بود، آنها 3-0 دورتموند را شکست دادند.

بایرن چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و گواردیولا تاکید کرد که برای اعلام ترکیب اصلی تیمش برای دیدار مقابل هامبورگ، ابتدا باید با بازیکنانش صحبت کند.

" با بازیکنانم صحبت خواهم کرد؛ به ویژه آنهایی که روز چهارشنبه بازی کردند. بعد از آن تصمیم خواهیم گرفت. شاید برای بن عطیه سخت باشد که هر سه روز بازی کند. پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی، او دو ماه و نیم بود که بازی نکرده بود. آرین دیروز خوب تمرین کرد. امیدوارم برای بازی های بعدی آماده باشد اما مقابل هامبورگ غایب خواهد بود." 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد