وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: به خواست گواردیولا بازی کردم

http://www.fcbayern.de/media/images/homepage/fotogalerie-14-15/schalke/00-Schalke_IMA_300814.variant640x360.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ستاره تازه‌وارد بایرن مونیخ گـفت: می‌خواستم آماده شوم اما به خواست گواردیولا مقابل شالکه بازی کردم. 
شب گذشته «ژابی آلونسو» خرید عجیب پایان هفته گذشته بایرنی‌ها مقابل شالکه نخستین بازی‌اش را در بوندس‌لیگا انجام داد. این اتفاق در حالی روی داد که او تازه جمعه به نمایندگان رسانه‌ها معرفی شد و فرصت حضور در تمرینات کافی و آشنایی با تیم را نداشت. 
 
او به خبرنگاران گفت:" در حال حاضر احساس خوبی دارم. می خواستم به اینجا بیایم و این تجربه بزرگ را داشته باشم. من از بازی در لیگ برتر و لالیگا بسیار لذت بردم اما آمدن به بوندس لیگا یک گام بزرگ برای من است. تیم ها فوق العاده هستند و تماشاگران باورنکردنی و سرعت بازی کاملا به بازی من می خورد. بنابراین فکر می کنم که در چند سال آینده، از این تجربه لذت زیادی خواهم برد."

این هافبک برجسته و البته با تجربه که از حضور در تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرده است، اظهار داشت: می‌خواستم آماده شوم و بعد بازی کنم. اما گواردیولا گفت از ابتدا در ترکیب بازی با شالکه هستم. من فقط اندکی قبل از بازی استراحت داشتم. چون در این چند روز مرتب در رفت و آمد بودم. البته شرایط آمادگی‌ام خوب است و آماده انجام بازی بودم.

آلونسو که در مونیخ پیراهن شماره 3 را در اختیار گرفته،‌ امیدوار است به مرور با هم‌تیمی‌هایش به هماهنگی آرمانی رسیده و به تیم قهرمان بوندس‌لیگا کمک کند.
نظرات 3 + ارسال نظر
kasra یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 14:06

ترکیبو چینش لطفا دوستان من بازیو ندیدم

محمد یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 14:25

به نظرم شقیری و دانته رو باید از تیم بزارن بیرون. اولی که فقط بلده نق بزنه که نیمکت نشینه

بعد وقتی بازی می کنه اصلا کیفیت نداره کلا حاشیه سازه. دومی (دانته) هم که ماشاالله داره

بیشتر شبیه یه اینه که یار حریفه اصلا در حد یه نیمکت نشینم بدرد نمی خوره

The LainaD یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 14:29

پسر تو فوق العاده ای مهندس
می خوام مثه همیشه تو زمین باشی برا بایرن
یعنی چی؟؟اها یعنی اینکه کاپیتان باشی تو زمین ولی بدون بازوبند
اخه میدونین این عادتشه لامصب مثه توتیه تو زمین هی به اینو اون میگه چیکار کنن و از همه مهمتر خونسرد و جنگنده و .................حالا مونده بشناسینش
اخه شماها خودتونو فقط به بوندس لیگا محدود کردین واس همین
طی کنفرانسای بعدی واستون معرفیش میکنم ههههههههههههههه

بچه ها ژابی الونسو (مهندس) ***********ژابی الوسنو (مهندس) بچه ها
خوشبت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد