وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکو رویس شاه ماهی نقل و انتقالات فصل آینده

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به باور بسیاری از کارشناسان فوتبال مارکو رویس به خاطر وضعیت قرارداد خود ستاره اصلی نقل وانتقالات فصل آینده خواهد بود. هر سه برند معتبر باشگاهی حال حاضر فوتبال اروپا یعنی بایرن، رئال و بارسا این بازیکن را برای فصل آینده زیر نظر قراردارند و خواهان خرید وی از دورتموندی ها می باشند.

اگر دی ماریا خامس ویدال کاستا و حتی سوارز و کروس ستاره های نقل وانتقالات این فصل اروپا بودند بدون شک فصل اینده دارکوب وستفالن شاه ماهی این نقل و انتقالات در سال 2015 خواهد بود.رویس فصل اینده با یک پیشنهاد 25 میلیون یورویی می تواند زنبورها را ترک نماید وهمین مسئله سبب توجه بیشتر تیمهای بزرگ اروپایی به سوی رویس جلب شود.

تیمهای انگلیسی مانند آرسنال ومنچستر یونایتد و حتی لیورپول هم خواهان خرید این هافبک ملی پوش می باشند ولی به نظر می اید سه تیم اول حال حاضر فوتبال برای خرید رویس از شانس بیشتری برخوردار باشند.
در این میان دو باشگاه بایرن مونیخ و رئال مادرید با اطمینان بیشتری از این خرید حرف می زنند مطبوعات مادریدی می گویند پرز با مدیران دورتمند روابط خوبی دارند و میخواهد از روابط بد وتیره دو باشگاه آلمانی به سود خود استفاده نماید واز طرفی دیگر سامر و رومنیگه با اطمینان خاطر خاصی از خرید وی صحبت می نمایند.

باشگاه دورتمند سعی دارد با یک پیشنهاد بی نطیر که در تاریخ این باشگاه سابقه ندارد (مبلغ 10 میلیون یورو در هر سال) ستاره خود را از رفتن منصرف کند.مارکو رویس فعلا روند تمدید مذاکرات و یا بررسی پیشنهاد ها را به وقت دیگری موکول کرده است.رادمل فالکائو ستاره کلمبیایی موناکو هم اگر تا پایان چند روزه نقل انتقالات این فصل باشگاه فرانسوی را ترک نکند او نیز می تواند در کنار مارکو رویس ستاره نقل و انتقالات فصل اینده اروپا لقب بگیرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
Ali-Ballack شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 20:11

احتمالاً پپ احمق و مسئولین احمق تر بایرن رویس رو میزارن رئال بگیره و خودشون میرن راموس یا شایدم مودریچ رو میگیرن.

madridista شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 20:21

ایول.چند روز پیش مدیر برنامه هاش تو مادرید بود احتمال داره که واسه فصل بعد به توافق رسیده باشند.واقعا شیرین ترین و باحالترین بازیکن واسه خرید همین مارکو رویسه.امیدوارم هر جا میره به بارسا نره اوایل تابستون رویس به بارسا لینک شده بود من گفتم حاظرم اگوئرو و سوارز باهم برن بارسا ولی رویس نره.ایشالا خودمون میگیریمش.HALA MADRID

Ariya1900 شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 21:32

رئال به همین خیال باشه

... تمام بازیکنان آلمانی عرق ملی دارند همه جوره.. و اگر بایرن هر کدوم رو بخواد میان به بایرن.. فقط دیگه بایرن خودش نخواد بازیکنی از آلمان رو..

مارکو فصل آینده میاد بایرن.. این فصل هم میومد ولی خب خود مسئولان بایرن فغلا دست نگه داشتند

sirsir شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 23:04

صد در صد از خداشه بیاد بایرن حتما میاد بایرن.بچه فقظ دعا کنید امسال از شر این شقیری خلاص بشیم اصلا در حد واندازه بایرن نیست

ح.ر.واقف یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 10:45

امیدوارم اگه میخواد از دورتموند بره بیاد بایرن خودمون.

Kahn یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 14:16

منم با نبردمن موافقم احتمالا دروازه

ممد فشفشه یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 16:35

ما اره ماهی رو می خریم.رعال شاید بتونه خیلی از چیزا رو با پول بخره ولی غیرت و تعصب رو نمی تونه بخره اگه بیاد بایرن دورتموند چیزیش نمیشه کلوپ نابغه یه راهیو پیدا می کنه بر خلاف پپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد