وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تغییرات در نحوه سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از انتقادات زیادی که از شیوه سیدبندی یوفا برای لیگ قهرمانان شد، یوفا قصد دارد تغییراتی در نحوه سیدبندی انجام دهد.

طبق تغییرات پیشنهادی، قهرمان دوره قبل و نیز قهرمانان هفت لیگ برتر رده‌بندی یوفا در سید شماره‌ی یک قرار خواهند گرفت. با شیوه‌ی فعلی آرسنال که فصل را با رتبه‌ی چهارم به پایان برده بود در سید یک و منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر در سید دوم جای گرفته بودند.

میشل پلاتینی رئیس یوفا امیدوار است قوانین جدید سیدبندی مانع شود که قهرمان لیگ یک کشور در جایگاه پایین‌تری نسبت به تیم‌های دیگری که از همان کشور به مسابقات راه یافته‌اند قرار بگیرد. همچنین از دید برخی کارشناسان قوانین باید به گونه‌ای تنظیم شوند که شرایطی مانند گروه یک رقابت‌های امسال پیش نیاید که قهرمانان لیگ‌های چهار کشور ایتالیا (یوونتوس)، اسپانیا (اتلتیکو مادرید)، هلند (آژاکس) و سوئد (مالمو) را در خود جای داده است.

این پیشنهاد جدید باید در جلسه‌ی آتی کمیته‌ی اجرایی یوفا در اواخر تابستان به تصویب برسد و امیدهایی وجود دارد که از فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا به مرحله‌ی اجرا در آید. در نظام فعلی، عملکرد تیم‌ها در پنج دوره‌ی اخیر لیگ قهرمانان و رتبه‌ی لیگ کشور آن‌ها در رده‌بندی یوفا در سیدبندی نقش ایفا می‌کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 14:10 http://bayern.blogsky.com

این جوری بهتره ولی باید زودتر این کار را میکردن

روحی شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 18:53

همینجوری که الان هست بهتره حداقل احتمال اینکه تمیهای اسم و رسم دار توی یک گروه بیفتن کمتره تا اونجوری بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد