وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شالکه - بایرن مونیخ؛ باواریاییها به دنبال هفتمین پیروزی پیاپی مقابل شالکه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آخرین بازی از هفته دوم فصل جدید بوندسلیگای آلمان، فردا شب دو تیم شالکه و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

شالکه:

آبی های سلطنتی فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده اند، بعد از باختهای پیاپی در دیدارهای دوستانه پیش فصل، آنها ابتدا در جام حذفی مقابل دینامو درسدن شکست خوردند تا در همان مرحله نخست حذف شوند و سپس در هفته اول بوندسلیگا مقابل هانوفر تن به شکست دادند تا فصل جدید رقابتها را نیز با باخت آغاز کرده باشند.

ینس کلر سرمربی شالکه که تحت حمایت مدیران این تیم نیز قرار دارد، برای این بازی نمی تواند به علت مصدومیت از چهار بازیکن خود یعنی کلاسنیاچ، گروتسکا، گیفر و جفرسون فارفان استفاده کند، ضمن اینکه وضعیت کلاس یان هونتلار گلزن اول این تیم نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد، هرچند که به احتمال زیاد وی به این بازی خواهد رسید.

بعد از مصدومیت کلاسنیاچ به احتمال زیاد بندیکت هوودس به سمت چپ خط دفاعی منتقل خواهد شد تا یان کیرشهوف در دفاع وسط قرار بگیرد، ضمن اینکه با بازگشت مارکو هوگر احتمال دارد که وی جانشین پرینس بواتنگ در خط میانی شود.

بدون شک همه امید کلر و هواداران شالکه در این بازی به ساق پای دو ستاره جوان این تیم یعنی یولیان دراکسلر و مکس میر خواهد بود که می توانند برای خط دفاعی احتمالاً سه نفره بایرن بسیار خطرناک باشند.

 

بایرن مونیخ:

پپ گواردیولا فصل را با یک پیروزی سخت و دشوار مقابل وولفسبورگ آغاز کرد، اما بدون شک دیدار در زمین شالکه نیز نبردی آسان برای باواریایی ها نخواهد بود.

غولهای مونیخی در این هفته توانستند دو ستاره جدید را به تیم خود بیاورند تا بیش از پیش خطوط تیمی خود را تقویت کرده باشند، آنها ابتدا مهدی بن عطیه را از تیم رم به خدمت گرفتند و سپس امروز نیز ژابی آلونسو هافبک تدافعی باتجربه رئال مادرید را خریدند تا حالا نقاط ضعف احتمالی این تیم نیز مرتفع شده باشد.

به احتمال زیاد بن عطیه در دیدار فردا برای دقایقی به میدان خواهد رفت، ضمن اینکه بواتنگ نیز بعد از اتمام محرومیت خود خواهد توانست تا دوباره برای بایرن به میدان برود.

در خط میانی بایرن صاحب دو ستاره جوان به نامهای گائودینو و سباستین روده است که می توانند ضریب دوندگی را در این قسمت از زمین برای تیمشان به خوبی بالا ببرند، ماریو گوتزه و توماس مولر نیز به عنوان مهاجمین کاذب بایرن قدرت خط حمله این تیم را در کنار لواندوفسکی دو چندان خواهند کرد. فرانک ریبری نیز به احتمال زیاد بر روی نیمکت بایرن خواهد نشست تا در صورت نیاز به میدان برود.

در تیم بایرن خاوی مارتینز، شواین اشتایگر، تیاگو و رافینیا به علت مصدومیت به طور حتم غایب خواهند بود، وضعیت آرین روبن نیز نامشخص است که در صورت غیبت او ژردان شکیری جایگزین وی خواهد شد.

 

نکات آماری:

بایرن مونیخ در 6 بازی اخیر خود مقابل شالکه به پیروزی رسیده است.

شالکه در شش بازی آخر خود مقابل بایرن تنها موفق شده است یک گل به ثمر برساند.

بایرن در شش بازی اخیر دو تیم بیش از دو گل به ثمر رسانده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
leo 10 شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 00:42 http://transfermarkt.com

گوتزه تو ترکیب اصلیه

اکبر ماتئوس شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 04:32 http://abualisina

ان شاالله که 3-0می بریم.امیدوارم که سیمای ایران بازی رو نشون بده.
راستی! کسی از نتیجه ی اون نظرسنجی پیامکی خبرنداره؟

محسن شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 12:01

اقا دوبی اسپرت پخش می کنه؟؟

اکبر ماتئوس شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 12:26 http://abualisina

چه جالب!
راست گفتند که:امید نصف پیروزی است.

پخش زنده ی بازی بایرن-شالکه
از شبکه ورزش
بازهم به امید پیروزی های مداوم بایرن

kahn شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 19:33

ببریم روحیه مون خیلی میشه پیش به سوی پیروزی

گوتزه شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 23:05

شقیری باعث شد موقعیت های خیلی خوبی رو از دست بدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد