وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: بایرن برای همه عناوین می‌‌جنگد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو در اولین مصاحبه بلند خود پس از رفتن به بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی گفت:"از باشگاه رئال مادرید فوق العاده ممنونم. 5 سال فوق العاده را داشتم. رفتن ناراحت کننده است زیرا من در آنجا بسیار لذت بردم. فهمیدن اینکه کی‌ از باشگاه جدا شوید و خداحافظی کنید، دشوار است."


به گزارش AS، آلونسو در ابتدا کنفرانس گفت: "باید از افراد زیادی که به من کمک کردند تشکر کنم. این انتقال فوق العاده بود و من باید از سه‌ مربی‌ که در مادرید با آنها کار کردم تشکر کنم. من از آنها چیز‌های زیادی یاد گرفتم. باشگاه بزرگی‌ که به من کمک کرد در آن پیشرفت کنم. از مسئولان باشگاه که به من و خانواده‌ام کمک کردند که احساس کنیم در خانه هستیم، تشکر می‌‌کنم. و البته از هواداران تشکر می‌‌کنم که به من احترام گذاشتند و همواره عشقی‌ که یک بازیکن نیاز دارد را نسبت به من داشتند. من همواره عضوی از خانواده رئال مادرید خواهم بود."

امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط بین الملل باشگاه رئال مادرید هم در مورد آلونسو در این کنفرانس گفت: "ژابی عضوی از تاریخ باشگاه بوده است. 5 سال را به صورت حرفه‌ای سپری کرد که در داخل و خارج از زمین نمونه بود. از روز اول می‌‌دانستم که به ارزش‌های باشگاه احترام می‌‌گذارد. حالا تصمیم گرفته است یک دوره جدید از زندگی‌‌اش را شروع کند. این باعث افتخار بوده است که وی را اینجا داشته باشیم. هیچگاه فراموش نمی‌‌کنیم که چه کار‌های برای ما کردی و همواره اینجا خانه تو خواهد بود."

پس از آن ژابی آلونسو به سوالات خبرنگاران در مورد موارد زیر پاسخ داد:

 

علاقه بایرن:

این علاقه این اواخر به وجود آمد. در دو هفته گذشته. پس از قهرمانی در اروپا احساس کردم که یک چرخه جدید در باشگاه به وجود آمده است و می‌‌خواهم صادق باشم و بگویم که زمان رفتن من فرا رسیده بود. باشگاه نمی‌‌خواست من بروم و این درخواست خود من بود. آنها کاملا من را درک کردند.

 

تاثیر نمرا‌ت مطبوعات به تو:

هیچ ربطی‌ به این انتقال نداشتند. من همواره اعتماد به نفس کافی‌ را دارم. این اتفاق پیش از اولین بازی لیگ افتاد. احساس کردم که زمان این کار فرا رسیده است.

 

حریفان:

به انگیزه نیاز داشتم. مانند آنچه پس از رسیده به دهمین قهرمانی داشتم و به درون زمین دویدم. برای بودن در بالاترین سطح به تغییر نیاز داشتم. باید دوباره آن انگیزه کافی‌ را پیدا می‌‌کردم.

 

خاطرات:

از بیرون باشگاه یک طرفه به نظر می‌‌رسد اما از داخل می‌‌فهمید که مادرید چه تأثیری دارد. افتخاری بوده است که عضوی از باشگاه باشم. اینجا یک خانه خاص برای من بوده و خاطرات ابدی خواهد بود. من دیگر غریبه نیستم."

 

گواردیولا:

بله. با وی صحبت کردم. از روز اول با وی صحبت کردم و به من گفت که چه چیزی از من می‌‌خواهد.

 

مربی‌ آینده:

این دوره‌ای است که من باز هم می‌‌توانم یاد بگیرم. من مربیان زیادی داشت. پدرم هم فوتبالیست بوده و این کار به آموزش نیاز دارد. حالا من در حال یادگیری هستم. هرچقدر که بتوانم.

 

کروس:

به دلیل آمدن وی از مادرید نرفتم. رئال همیشه خرید‌های خوبی‌ داشته. ما هر دو بازی‌های زیادی انجام می‌‌دهیم. این دلیل کار نبوده است. این تصمیمی است که من به آن بسیار احترام می‌‌گذارم. آنها بهترین ترکیب را دارند و تیم‌ بزرگی‌ هستند که برای همه چیز می‌‌جنگند.

 

پیامی برای هواداران:

از شما به خاطر احترام و تاثیری که روی من داشتید تشکر می‌‌کنم. رئال باشگاه بزرگی‌ است که نقشه‌های مختلفی دارد و خط میانی آن هم خوب باقی‌ خواهد ماند. در تیم‌ تعادل کافی‌ وجود دارد و فکر نمی‌‌کنم که رفتن من به چشم بیاید.

 

بوندسلیگا:

لا دسیما عنوان بزرگی‌ بود که پس از رسیدن به آن احتیاج داشتم که چیز‌های بیشتری ببرم. لیورپول و بایرن تماس گرفتند که بایرن گزینه بهتری بود. بایرن برای همه عناوین می‌‌جنگد. واقعاً دوست دارم از نو شروع کنم.

 

درگیری با پپ:

اتفاقات درون زمین در آنجا خواهد ماند.

 

تمدید قرارداد:

تمدید کردم زیرا کار درست این بود. از مصدومیت برگشتم و همه چیز خوب پیش رفت. حالا هم به دلیل بالا از باشگاه می‌‌روم.

 

تیم‌ ملی‌:

فکر کردم که باید خداحافظی کنم. پس از سال‌ها افتخار زمان رفتن بود. واقعاً از آن لذت بردم. افراد کمی‌ هستند که می‌‌توانند ادعا کنند دو یورو و یک جام جهانی‌ را برده اند.

 

آینده ایارامندی:

به زمان نیاز دارد. پارسال برای وی مهم بود. حالا بالغ تر شده و می‌‌تواند آن سطحی که مادرید نیاز دارد را بر آورده کند. بازیکن خوبی‌ است و به وی اعتقاد دارم. 

 

در ادامه قسمت تکمیلی مصاحبه ژابی آلونسو بازیکن جدید بایرن مونیخ را که Football Espana آن را منتشر کرده است، با هم می خوانیم:

"من از مادرید برای همه چیز سپاسگزارم. پنج سال شگفت انگیز را در اینجا داشتم. امروز واقعا روز ناراحت کننده ای ایست، چون من دارم از یک بخش از زندگی ام جدا می شوم که واقعا از آن لذت می بردم. گرفتن این تصمیم، سخت ترین تصمیم زندگی ام بود. حالا بخش دیگری از زندگی ام را آغاز می کنم و من خیلی در مورد این موضوع فکر کردم.

من از همه کسانی که در اینجا به من کمک کردند، ممنونم. همچنین از سه مربی ام در مادرید که چیزهای زیادی به من آموختند و در بزرگترین باشگاه دنیا به من اهمیت زیادی می دادند، ممنونم. آن ها باعث پیشرفت فوتبال من شدند. از تمام هم تیمی هایم که با هم ناراحت شدیم، خندیدیم و گریه کردیم اما همه چیز را بردیم و به رویای لادسیما رسیدیم، ممنونم. از همه کارکنان باشگاه که باعث شدند من و خانواده ام احساس راحتی کنیم، سپاسگزارم و البته همه هوادارانی که به من احترام گذاشتند و تمامی عشق لازم برای یک بازیکن را به من ابراز کردند، تشکر می کنم. من برای همیشه عضوی از خانواده مادریدیستاها خواهم بود." 

 

آلونسو، در فصلی که از هفته قبل شروع شد، شماره پیراهن 3 بایرن را به تن خواهد کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
khashayar شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 04:00

بدرد بایرن میخوره اگه برا بازنشستگی نیومده باشه

اکبر ماتئوس شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 04:31 http://abualisina

بازی روزگار رو ببین.
کروس رفت رئال.
آلونسو اومد بایرن.
البته من به هیچ وجه این دو را باهم برابر نمی دونم.آلونسو انگشت کوچیکه کروس هم نمیشه.فقط از این حرصم در اومده که چرا سران بایرن اجازه دادند کروس بره به تیم منفور ما.کاش سرکیسه رو شل می کردند.کاش...

bahman شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 09:17

هیچی ندارم که بگم
فقط امیدوارم خوب بازی کنه و جای خالی کروس رو حداقل برای یه فصل پر کنه

MERSAD33 شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 11:49

اگه شما به تیمایی که میبازین بگین منفور
پس از بارسلونا 4-0 خوردیم
رئال که 4-0 خوردیم
دورتموند که نتایج 5-2 و 2-0 و چند تا باخت دیگه داریم
چلسی ما رو فینال برد و لابد منفوره
منچستر ما رو دو دودقیقه در فینال جام باشگاه های اروپا ناک اوت کرد
اینتر میلان که بازی 2-0 برده رو 3-2 کرد و مارو برد
و.... فعلا اینا مهم تریناشون بود که خواستم یاداوری کنم
من میخوام بدونم چون رئال ما رو برد میشه منفور؟؟؟ محبوب نیست ولی خب اون تیم هم داره واسه برد خودش تلاش میکنه نمیتونست بیاد بگه بفرمایید شما گل بزنین

محمد شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 11:56

به نظر من خرید خیلی بیخودی بود. ما به همین روده و گائودینیو و هویبرگ فرصت بازی بدیم

بهتره تا به یک بازیکن 32 ساله که از یه باشگاه دیگه اومده. بایرن با همین تیم نصفه و نیمش از

پس حریف های آلمانیش بر میآد و از شروع باشگاهای اروپا هم بقیه مصدوما کم کم به تیم

اضافه می شن دلیلی نداره هر بازیکنی مخصوصا با این سن و با این قیمت به تیم اضافه بشن.

این الان امین5 بازیکن اسپانیایی بایرنه اگه این آلونسو خیلی خوب بود که رئال نگهش می

داشت.
واقعا الان تفاوت مدیریت اولی هوینس رو میشه احساس کرد.

اکبر ماتئوس شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 13:12 http://abualisina

سلامMERSAD33
منفور بودن رئال از نظر من و مطمئنا"خیلی دیگه از طرفداران بایرن چند علت داره که بزرگترین آن رقابت دیرینه ی این دو تیمه.درست مثل رقابت استقلال با پرسپولیس.
همین حالا هم اگر بپرسید بیشتر طرفداران آبی و قرمز همین احساس رو نسبت به تیم مقابل هم دارند.
در ثانی عوامل رئال قبل و بعداز هربازی با ما.جنگ های روانی زیادی راه انداخته اند که به دور از اخلاق ورزشکاری بوده است.

Ali-Ballack شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 14:27

وای بر من ٢٥ ساله طرفدار آلمان و بایرنم ولی تا حالا چنین فاجعه ای ندیدم. تیم پر از مفت خور اسپانیایی شده.
تونی کروس رو دادیم چه بنجل هایی گرفتیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد