وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دو موضوعى که ماریو گومز مى بایست اثبات نماید

 

ماریو گومز مهاجم آلمانى باشگاه فیورنتینا مى بایست فصل پیش را به فراموشى سپارد، فصلی که با دو مصدومیت سنگین براى او به همراه بود و در پایان نیز به قیمت از دست رفتن جام جهانى براى وى به پایان رسید، حال او مى خواهد بار دیگر با قدرت بیشترى به میادین فوتبال بازگردد.


فصل جدید فوتبال در ایتالیا به زودى شروع خواهد شد، اما براى ماریو گومز مهاجم آلمانى فیورنتینا پیش از انجام اولین بازى مقابل رم اتفاقى مهم تر ممکن است روى دهد، بعد از آنکه یوگى لوو سرمربى تیم ملى آلمان از حضور ماریو گومزدر جام جهانى به دلیل عدم آمادگى مهاجم سابق بایرن مونیخ چشم پوشى نمود، حال وى در اواخر این هفته اسامى بازیکنان مورد نظر خود را براى بازى دوستانه مقابل آرژانتین و اولین دیدار از مرحله انتخابى یورو 2016 مقابل اسکاتلند، معرفى خواهد نمود،‌ اما بازهم یوگى لوو بر روى اسم ماریو گومز خط قرمزى خواهد کشید؟

ماریو گومز در خصوص بازى در تیم ملى آلمان به روزنامه آلمانى SPortbild گفته است:"طبیعتا من مى خواهم بار دیگر به تیم ملى دعوت شوم." وى مى خواهد اثبات نماید که بعد از کناره گیرى میروسلاو کلوزه نوک پیکان حمله آلمان ها به وى تعلق دارد، بیش از همه به این خاطر که او پیشتر همواره به عنوان مهاجم دوم مطرح بوده است.

اما آیا یوگى لوو نیز تصور مشابه اى در این خصوص دارد؟ سرمربى تیم ملى آلمان پیش از شروع جام جهانى 2014 از حضور ماریو گومز اردوى آماده سازى تیمش چشم پوشى نموده بود، چون او بعد از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگى سنگینى هنوز به آمادگى کامل نرسیده بود. یوگى لوو در این خصوص گفت:"من معتقدم که ماریو گومز ار لحاظ بدنى توانایى پشت سر گذاشتن چنین تورنمنتى را ندارد."

به همین دلیل کوین فولاند به عنوان مهاجم دوم در این اردو به حساب مى آمد. اما این مهاجم جوان هوفنهایمى نیز از راه یابى به کادر 23 نفره و نهایى تیم فاتح جام جهانى باز ماند، به طورى که میرو کلوزه به عنوان تنها مهاجم آلمان در برزیل به حساب مى آمد. در اولین دیدارهاى آلمان در جام جهانى 2014 اما میرو کلوزه نتوانست در ترکیب اصلى آلمان حضور یابد، چون یوگى لوو بازکنان انعطاف پذیرى نظیر توماس مولر و ماریو گوتزه را به کلوزه ترجیح مى داد.

ماریو گومز دلایل خوبى براى بازگشت به تیم ملى آلمان ندارد، چون فیورنتینا باشگاه او هنوز در این فصل هیچ بازى رسمى انجام نداده است، با این وجود دعوت یوگى لوو از او مى تواند نشانى خوب براى آینده باشد. به هر حال گل زنى و درخشش او در فلورانس مى تواند سرمربى تیم ملى آلمان را براى دعوت از وى براى حضور در جام جهانى مجاب نماید.

علاوه بر تیم ملى آلمان او باید خود را در فیورنتینا نیز به اثبات رساند، سال گذشته و بعد از پیوستن پپ گواردیولا به بایرن مونیخ براى ماریو گومز مشخص شد که او با وجود ماریو ماندژوکیچ شانس کمى براى حضور در میدان خواهد داشت و سرمربى اسپانیایى بیشتر به مهاجم کروات خود اعتماد خواهد نمود. به همین دلیل او مونیخ را ترک نمود و با قراردادى به ارزش 16 میلیون یورو راهى فلورانس شد. در مراسم معارفه او در استادیوم این شهر که 25000 هوادار فیورنتینا حضورداشت، آندرا دلاوالا رئیس باشگاه به هواداران گفت:"شما شایسته داشتن چنین مهاجمى هستید، گومز براى شما به فلورانس آمده است."

در فصل گذشته ماریو گومز زمان زیادى براى درخشش در این استادیوم در اختیار نداشت، چون در سومین بازى فصل مقابل کالیارى دچار مصدومیت از ناحیه زانوى سمت چپ شد،‌ دوران این مصدویمت نسبتا طولانى بود و او تا اوایل سال 2014 را به دور از میادین فوتبال به سر برد. بعد از این مصدومیت او تنها در دو بازى به طور کامل حضور یافت و این بار ازناحیه زانوى سمت راست دچار آسیب دیدگى شد و تقریبا کل فصل را از دست داد، در آخرین بازى فصل فیورنتینا گومز توانست در کادر تیم قرار گیرد که براى حضور در جام جهانى هرگز کافى نبود.

ماریو گومز مى خواهد در فیورنتینا ثابت نماید که آماده است و مبلغ پرداخت شده براى وى سرمایه گذارى بسیار خوبى بوده است و با گل زنى هاى فراوان انتظارات و آرزوهاى هوادران بنفش هاى ایتالیایى را برآورده سازد. در دوران آماده سازى این مهاجم 29 ساله عملکرد خوبى داشته و بیشترین گل ها را براى تیم خود به ثمر رسانده است، از جمله در پیروزى 2:1 مقابل رئال مادرید. ویچنزو مونتلا سرمربى فیورنتینا در خصوص مهاجم آلمانى تیمش مطمئن به نظر مى رسد:"او هنوز جاى پیشرفت دارد، گذشته او، گل هاى او و موفقیت هاى او قبلا کیفیت او را ثابت کرده اند."

ماریو گومز خود نیز به روزنامه ایتالیایى Gazzetta dello Sport مى گوید:"من هنوز آن استقبال پرشور را فراموش نکرده ام و مى خواهم هوادران پرشور فیورنتینا را شاد نمایم." به هر حال روزهاى آینده،‌ روزهاى مهمى براى ماریو گومز خواهند بود،‌چون او باید مواردى را براى خیلى ها به اثبات رساند. 

 

By Daniel Buse / Goal Deutschland

نظرات 10 + ارسال نظر
mohammad جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 15:42 http://bayern.blogsky.com

ای ول گومز. خوب تمرین کن که دوباره بتونی به تیم ملی خدمت کنی و دل ما را شاد

Fc Bayern Munchen Ev جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 15:47

تو میتونی

جاوید جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 16:28 http://footballi-pictures.mihanblog.com

عاشقتم پسر.استاد گل زنی

دایسلر جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 16:41

گومز اگه این فصل خودشو نشون نده ، رئیس باشگاه فیورنتینا با راه آهن یا پیکان به توافق میرسه... فصل آینده گومز رو در لیگ برتر می بینیم.

دایسلر جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 16:52

از دوستان عزیز خواهش میکنم ، تعصب الکی به خرج ندید... من عاشق آلمان و بایرن مونیخم و تا حالا درمورد هیچ کدوم از بازیکنای آلمانی چنین نظری نداشتم ... ولی دو نفر هستن من درک نمیکنم چرا دوستان بزرگشون میکنن... یکی ماریو گومز و دیگری بادشتوبر.... چون به نظر من هردوی اینا بازیکنای بی خیالی هستن و من از بازیکنای بی تعصب و بی خیال نفرت دارم....

mohammad جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 18:11 http://bayern.blogsky.com

اصلا هم بی خیال نیستن.نظر جنابعالی محترمه ولی ما گومز را خیلی دوست داریم.بادشتوبر هم بازیکن خوبیه. من تنها بازیکن بایرن که بدم میومد برنو بود

ح.ر.واقف جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 19:12

خیلی دوستش دارم و امیدوارم یه روزی دوباره به مونیخ برگرده و در ضمن مهاجم تیم ملی مون هم باشه. بعد کلوزه امیدمون به گومزه.

alireza جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 19:50 http://neymar-news.mihanblog.com

salam dadash


tabadol linke mikoni ?

www.neymar-news.mihanblog.com

kahn جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 20:12

اصلا هم بازیمن بیخیالی نیست نبوده و نخواهد بود وتقریبا جانشین میرو هست درست صحبت کن . خوب تمرین کن که بهت احتیاج داریم پسر استاد گل زدن

bahman شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 10:09

گومز اثبات شده هست احتیاجی به اثبات نداره


بایرنی که گومز رو دوست نداشته باشه بایرنی واقعی نیست و از کسایی هس که تازه دو سه فصله طرفدار بایرن شده



یادتون بیاد از روزی که اونقدر برامون گل میزد که با مسی مقایسش میکردن


واقعا برای قدر نشناس ها متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد