وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: از حضور در بایرن بسیار خوشحالم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی جذب آلونسو را اعلام کرد. هافبک اسپانیایی دیروز تست های پزشکی را پشت سر گذاشت و قراردای 2 ساله با بایرن مونیخ به امضا رساند. باشگاه رئال مادرید هم ساعتی قبل این انتقال را تایید کرده بود. 

آلونسو دیروز برای شرکت در تست های پزشکی به مونیخ سفر کرد و امروز در سانتیاگو برنابئو با هواداران رئال خداحافظی خواهد کرد.

آلونسو در اولین مصاحبه خود بعد از پیوستن به بایرن مونیخ در مصاحبه با کانال تلویزیونی Sport 1 آلمان گفت: "اگر بایرن مونیخ به شما علاقه داشته باشد، شما فقط یک لحظه درباره آن فکر می کنید و پیوستن به چنین باشگاه بزرگی را هدف قرار می دهید. من مشتاقانه منتظر اتفاقات آینده هستم. مونیخ شهری جهانی است. من و خانواده ام اینجا احساس امنیت و آرامش خواهیم کرد. احساس غرور و افتخار می کنم که در چنین سنی شانسی مجدد برای حضور در باشگاهی بزرگ را بدست آوردم و بسیار خوشحالم." 

 

باشگاه قبلی، رئال مادرید: در رئال دوره موفقی را پشت سر گذاشتم. سال هایی فوق العاده، اما در حال حاضر می خواهم نشان دهم که برای یکی دیگر از باشگاه های بزرگ جهان و رسیدن به موفقیت هر کاری انجام دهم.

 

هم تیمی های جدید: من بسیاری از بازیکنان را از بازی های لیگ قهرمانان می شناسم، شواین اشتایگر، لام، نویر، این ها پسرهایی خوب و بازیکنانی در سطح جهان هستند و بودن هر روزه با آن ها فوق العاده خواهد بود.

 

مربی تیم ... پپ گواردیولا: وقتی شما به اسم او نگاه می کنید موفقیت های درخشان و رسیدن به تمامی افتخارات را می بینید. او تقریباً به تمامی افتخارات رسیده است. پپ دلیل آمدن من به مونیخ بود و با هم می خواهیم موفقیت کسب کنیم.

 

آوازه باشگاه  بایرن مونیخ: من همیشه شنیده ام که بایرن مونیخ شبیه یک خانواده بزرگ است. آن ها با کار حرفه ای به اینجا رسیده اند. اکنون من بخشی از این خانواده هستم و این فوق العاده ست.

نظرات 8 + ارسال نظر
mohammad جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 15:40 http://bayern.blogsky.com

خدا کنه حالا که خریدیمش بتونه بهمون برای کسب 3گانه کمک کنه اما اگر 3گانه نگیریم حداقل چمپیونزلیگ را فتح کنیم

جاوید جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 16:26 http://footballi-pictures.mihanblog.com

همه رئالی ها از رفتنش ناراحتن...در نبود شواینی مارتینز و تیاگو واقعا یه خرید عاقلانه و خوب بود

علی بایرنی جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 19:05

ی خرید هوشمندانه از سران بایرن

ح.ر.واقف جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 19:08

خوش اومدی داداش

بایرن 5 ستاره جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 20:06

خیلی از کروس برامون بهتره.حالا تو طول فصل میبینید

kahn جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 20:13

امیدوارم سه گانه رو برامون بیاری

bahman شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 10:10

نه بیا و نباش جان من

amin شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 10:36

اگه شواینی برگرده بهتری زوج خط هافبک دفاعی جهان میشن بدون شک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد