وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مطبوعات ایتالیا: بایرن وراتی را زیر نظر قرار دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گفته رسانه ها و مطبوعات ایتالیایی بایرن مونیخ وضعیت مارکو وراتی هافبک ملی پوش ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن را زیر نطر قرار داده است و ممکن است برای جذب این بازیکن اقدام نماید.

به نقل از مطبوعات ایتالیایی نظیر گازتا دلا اسپورت باشگاه بایرن مونیخی که این روزها با مصدمیت مارتینز و شوان اشتایگر با مشکل مواجه شده است وضعیت مارکو وراتی هافبک دفاعی و جوان باشگاه پاری سن ژرمن را زیر نظر فرار داده است.

به گفته اسکای اسپورت ایتالیا این هافبک دفاعی 21 ساله ایتالیایی اخیرا خواهان افزایش دستمزدش شده است واین امر فعلا با مخالفت سران باشگاه پاریسی مواجه شده است از سوی دیگر باشگاه فرانسوی خواهان خرید انخل دی ماریا بازیکن رئال مادرید است ولی به علت قانون تراز مالی اروپا نمیتواند این کار را انجام دهد مگر اینکه بازیکنی را به فروش برساند که همین امر ممکن است باشگاه پاریسی اجازه خروج وراتی را صادر نماید.

فعلا باشگاه بایرن مونیخ نسبت به درج این گونه اخبار واکنش نشان نداده است وآن را تکذیب وتایید ننموده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 15:42 http://bayern.blogsky.com

شایعه هست.

ح.ر.واقف جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 17:11

امیدوارم اگه بازیکن خوبیه بایرن بخرتش. ولی من هنوز هم میگم اومدن خدیرای باتجربه خیلی بهتر از این جوونه و در حال حاضر که کلی مصدوم داریم خیلی زود میتونه با بازیکنها هماهنگ بشه و مثمر ثمر واقع بشه.

kahn شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 11:03

میدونین چیه بایرن مونیخ از کشور المان هیچ بنی بشری رو زیر نظر ندااااااااارررررررره دو یو اندرستند .فهمیدین این قدر شایعه درست نکنید المان به ایتالیا احتیاجی نداره تموم شد و رفت المان به هیچ کس احتیاجی نداره وسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد