وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تشکر گروس کروتز از شواین اشتایگر: باستین در جام جهانی کمک زیادی به من کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کوین گروس کروتز، مدافع- هافبک بوروسیا دورتموند، از باستین شواین اشتایگر، ستاره بایرن مونیخ؛ به خاطر حمایت هایی که از او در تیم ملی آلمان، در طول جام جهانی داشت، تشکر کرد.

گروس کروتز که در جام جهانی حتی یک دقیقه هم برای ژرمن ها بازی نکرد، تایید کرد که دیدن همه بازی های تیم از روی نیمکت چندان آسان نبوده است.

او به کیکر گفت:" من به شواین اشتایگر مدیونم و از او بسیار تشکر  می کنم. او از ابتدای جام جهانی به من کمک کرد و وقتی بازی نمی کردم، از من حمایت می کرد.

اینکه بازیکن ذخیره باشید، آسان نیست اما در چنین تورنمنت هایی، تنها یک بازیکن مطرح نیست. حضور در جام جهانی یک تجربه فوق العاده بود. من تنها سعی کردم نقش خودم را در تیم ایفا کنم و یک جو خوب در تیم به وجود بیاورم. در تمرینات، تمام تلاشم را می کردم. این برای من خیلی مهم بود."

با خداحافظی فیلیپ لام از تیم ملی آلمان، گروس کروتز یکی از گزینه های اصلی جانشینی اوست و مصمم است تا بتواند توانایی هایش را در تیم ملی به نمایش بگذارد.

" رقابت سختی برای قرار گرفتن در سمت راست خط دفاعی وجود خواهد داشت و من تمام تلاشم را به کار می گیرم تا این شانس را به دست بیاورم."

نظرات 3 + ارسال نظر
Ali-Ballack دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 19:30

همونطور که گفتم بدون شک بعد از بالاک کبیر شوانی همواره کاپیتان واقعی تیم بوده

مسعود شواینی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 21:23

وقتی شواینی می جنگد...
شواینی،گلادیاتور آلمانی

bayern 84 سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 16:13

آقای گروتز جریان ادار چی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد