وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی کروس: اولویت من، ماندن در بایرن بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس، خرید جدید رئال مادرید، تاکید کرد که تنها پس از اینکه مذاکراتش با بایرن مونیخ به بن بست رسید، مذاکرات با باشگاه اسپانیایی را آغاز کرد.

این ملی پوش آلمانی مایل بود در بایرن بماند اما بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکراتش با باشگاه باواریایی، در نهایت با انتقالی 25 میلیون یورویی به رئال پیوست.

او به سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان گفت:" من اولین بار زمانی به رفتن به یک باشگاه دیگر فکر کردم که مذاکراتم با بایرن به نتیجه نرسید. بایرن همیشه اولویت اصلی من بود و با هیچ باشگاه دیگری صحبت نکردم.

اما بعد از اینکه نتوانستم با بایرن به توافق برسم، تصمیم گرفتم یک چالش جدید را شروع کنم و چند باشگاه برای جذب من ابراز علاقه کردند. قهرمانی در جام جهانی، این انتقال را تسریع کرد."

کروس همچنین این ادعا را که دلیل جدایی اش از بایرن، عدم توجه کافی از سوی مدیران باشگاه به او بوده، را رد کرد و گفت:" من بایرن را به این دلیل که به من توجه نمی شد، ترک نکردم. من برای یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی می کردم و زیر نظر چند مربی، بازیکن ثابت تیم بودم.

من همیشه در رقابت های مهمی، بازی کردم و بایرن همیشه به دنبال من بود. گواردیولا و سامر برای من بسیار مهم بودند و هواداران هم همیشه از من حمایت می کردند. اما بازی در رئال هم همیشه یک چالش بزرگ است. مردم سراسرم دنیا رئال را می شناسند.

هزاران نفر در مراسم معرفه من شرکت کردند و تشویق های هواداران باعث شد تا فلورنتینو پرس مجبور شود چند بار صحبت هایش را قطع کند. من هرگز چنین چیزی ندیده بودم. این باشگاه یک قدم صحیح برای من است."

نظرات 10 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 02:03

پس چرا رفتی؟

mohammadhosein سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 02:35

دیگه صحبت کردن درباره ی تونی بسه...تونی هم دیگه یکی از بازیکن های رئال شد و باید قبول کرد که ربطی به ما نداره...تا حالا پیش اومده که اینقدر اخبار کریس رونالدو یا پپه یا دیماریا توی سایت نقل بشه؟؟؟پس کروس هم مثل اونا

klose11 سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 03:10

toni to dge hanat vase mar rangi nadare agha toni ezat ziyad

نیک سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 14:48

به فاک رفتی کروس.
الان گرمی حالیت نیست.
اولا که گوه نخور و اسم مقدس بایرن رو رو زبون کثیفت نیار
دوما مردک حقیر بدبخت ندید بدید.به جایگاهی که الان رسیدی نتیجه بازی تو یه تیم تمام آلمانیه. ببین چجوری تو فوتبال سوپراستار محور رىال به گوه خوری می افتی.
فاک بهت.

آیدا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 19:30

همچین میگه مردم سراسر دنیا رئال را می شناسند انگار بایرنو نمی شناسن .

Ali-Ballack سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 19:59

تونی جون هر جا بری تو قلب منی
بایرن پپ لیاقت تو رو نداشت

حسام جروم سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 22:30

حرامزاده بچه

تیرداد چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 10:06

رفتن کروس اشتباه بایرن بود باید اشتباهمونو قبول کنیم پس بهتره به خاطر اشتباه خودمون بهش فحش ندیم تازه دنیا که به آخر نرسیده بایرن همیشه بایرن است حتی بدون کروس
mia san mia

وحید چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 18:21

4 تا تو زمین خودتون خوردید بدبختا.چرا نیاد؟نیاد که دوباره چوبله شدن تیمسوراخشو ببینه؟راستی تونی کروس رو هم باید به بی بی سی اضافه کنیم.بی بی سی کی

حامد چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 19:08

khafe baba 11 nafar rikhtid to darbaze ba on bazi maskharaton etelticoam shansi bordin hala vase ma shakho shine mikeshid real ye teame hormonie bad bakhte bebin emsal chi kareton mikone bayerne kabir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد