وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: بدون من اوضاع تیم ملی آلمان خوب خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره یک دهه اخیر تیم ملی فوتبال آلمان گفت: حتم دارم بدون من اوضاع تیم خوب پیش خواهد رفت.


روز جمعه فیلیپ لام اعلام کرد در سن 30 سالگی از حضور در تیم ملی کناره می‌گیرد تا راه برای بازیکنان دیگر هموار شود.

انتشار این خبر در روز جمعه باعث شگفتی بسیار اهالی فوتبال آلمان شد. وی در جدید‌ترین مصاحبه خود که امروز منتشر شد، اظهار داشت: ‌حتم دارم بدون من اوضاع تیم ملی نیز خوب پیش خواهد رفت.

لام که با نشریه کیکر صحبت کرده، افزود: تصور می‌کنم تیم ملی دیگر به من نیازی ندارد. ارنج تیم ملی بدون من تکمیل خواهد شد و بازیکنانی دیگر به جای من فعالیت خواهند کرد.

این ستاره خوش‌اخلاق افزود: یک دهه کامل هم برای بایرن و هم برای تیم ملی فعالیت کردم که همین فشار زیادی را وارد کرد. در این حالت که فشار مضاعفی را به بازیکن وارد می‌کند، هر روز از تو انتظار زیادی هست و باید تاثیرگذاری باشی.

وی 112 بازی برای تیم ملی آلمان انجام داد و 5 گل نیز زد. لام که از جام جهانی 2010 کاپیتان ژرمن‌هاست، هفته قبل پس از کسب مقام قهرمانی جهان از تیم ملی اعلام کناره‌گیری کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
sirsir دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 14:00

غیر ممکن جای خالیت پر بشه به قول پپ تنها بازیکن دنیا که میتونه در هر پستی بازی کنه جز دروازه بانی.پسر تو مافوق بشری و ماورای هستی مثل تو دیگه به دنیا نمیاد استعدادت و بدنیا امدن معجزه بود. ولی امیدوارم برگردی و چون هر دلی واست تنگ میشه.فلیب یکی یه دونه ای زبانم دزر به نام اوردن استعداد عاجز است

babak-19 دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 16:16

جون مادرت کاپتان گریه نکن نمیتونم گریتو ببینم

mohammad سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 02:39

عاشقتم بزرگ مرد کوچک!!مطمعنم بهترین و حرفه ای ترین تصمیم رو گرفتی تا به دنیا نشون بدی که چقدر اینده تیم ملی برات اهمیت داره که تو اوج از فوتبال ملی خداحافظی میکنی.ویقین دارم این کارت در دراز مدت به نفع المان خواهد بود...

mahmood سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 04:35

فلیپ عزیزهرچندبارفتنت خلع بزرگی فعلا درتیم ایجادمیشه ولی توثابت کرد درتمام بازیها ستاره بی چون و چرا بودی .حالا دنیا بهت افتخار می کنه وسرتعظیم فرو می بره..برگرد ولی ایندفعه با مربیگری واموزش نسل اینده مانشافت..دوستت داریم تا دنیا دنیا هست.

عشق آلمان جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 14:51

کاپیتان جشم دیدن رفتنتو نداریم کاشکی دیر تر می رفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد