وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خبرهای کوتاه از نقل و انتقالات باشگاه بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسدباشگاه بایرن مونیخ نیز به مانند سایر باشگاه های سایر کشورهای اروپایی تابستان شلوغی را در زمینه نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد.

در اینجا توجه شما را برخی از اخبار وشایعات مربوط به نقل و انتقالات باشگاه بایرن مونیخ آلمان جلب می نماییم :

-ماریو مانژوکیچ هافبک کروات باشگاه بایرن مونیخ تست های پزشکی باشگاه اتلتیک ومادرید را با موفقیت پشت سر گذاشت وبه زودی به طور رسمی به باشگاه دوم شهر مادرید خواهد پیوست.

-کیلورناواس سنگربان کاستاریکایی باشگاه لوانته به شدت از سوی باشگاه بایرن مونیخ مورد توجه قرار دارد.باشگاه مونیخی حاضر است برای این بازیکن 10 ملیون یورو به باشگاه اسپانیایی پرداخت نماید

-ژردان شکیری بازیکن سویسی باشگاه بایرن مونیخ نیز مورد توجه باشگاه رم ایتالیا قرار دارد.لیورپول انگلیس هم از دیگر مشتریان این بازیکن محسوب می شود.

-مهدی بن عطیه بازیکن ملی پوش مراکشی باشگاه رم ایتالیا که گفته می شد در استانه پیوستن به باشگاه منچستر سیتی انگلیس قرار دارد اینک به باشگاه بایرن مونیخ المان لینک شده است.باشگاه بایرن ممکن است از ژردان شکیری برای خرید این مدافع با اتیه از باشگاه ایتالیایی استفاده نماید.

-گفته می شود پپ گواردیولا به شدت خواهان خرید دیگو گودین مدافع ارگوئه ای باشگاه اتلتیکو مادرید می باشد .این بازیکن خواهان ماندن در باشگاه اسپانیایی شده است وبه نظر می رسد باشگاه مونیخی برای خرید این بازیکن راه سختی داشته باشد.

-تونی کروس همچنان درباره اینده خود با ابهام صحبت می نماید.گفته می شود این بازیکن به زودی به باشگاه رئال مادرید خواهد پیوست.باشگاه بایرن مونیخ دوست دارد این بازیکن را حفظ نماید.

-جولیان دراکسلر عنوان نمود فعلا به پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ فکر نمیکند و علاقمند است همچنان در باشگاه شالکه باقی بماند.

-دانیل ون بویتن مدافع بلزیکی باشگاه مونیخی اعلام کرد پس از استراحت از بازیهای جام جهانی به زودی با مقامات باشگاه بایرن مونیخ درباره اینده خود مذاکره خواهد نمود.

-وکیل و مدیر برنامه های دیگو کنتنتو بازیکن آلمانی-ایتالیایی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد این بازیکن از سوی باشگاه های ایتالیایی و آلمانی پیشنهاد های متعددی را دریافت نموده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
لیونیسمار جمعه 20 تیر 1393 ساعت 04:53

کروس ۱۰۰ درصد رئالیه؟؟

mohammad جمعه 20 تیر 1393 ساعت 09:19 http://bayern.blogsky.com

چه خبرهای دروغی اینا هیچ کدامش به درد نمیخوره فقط ای کاش کروس نمیرفت گودین و عطیه هم نمیان اگر کروس بره باید جاش بازیکن خوب بخرن و یک دفاع آخر هم بخرن ولی لوا عالیه

مهدی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 09:29

آخه چرا وقتی به کروس میگن کامل ترین و مودرن ترین هافبک تهاجمی جهان. و وقتی خودش دوست داره بمونه. واقعا چرا باید از دستش بدیم؟

sirsir جمعه 20 تیر 1393 ساعت 13:46

کروس تو بایرن به فوتبالش پایان میده این رسانه ها جو سازی می کنند.ولی اگر بره به درک هیچ بازیکنی از بایرن بزرگتر نیست

حمید رضا انصاری واقف جمعه 20 تیر 1393 ساعت 15:30

واقعا دلم میسوزه برای از دست دادن چنین جواهری. باورش برام سخته که بازیکن محبوبم داره میره از بایرن.حیف نیست یه بازیکن جوون آلمانی با این همه استعداد از بایرن بره اونوقت بخوان بجاش از کشورهای دیگه بازیکن بخرند؟ آخه چرا برای بازیکنهای دیگه اینقدر پول خرج میکنند ولی حاضر نیستند سالی 9 میلیون به کروس بدند؟در خوب بودن گوتزه هیچ شکی نیست ولی بخدا خیلی ازش سرتره. اونوقت برای گوتزه 37 میلیون پول خرج کردند ولی واسه این فقط سالی 4.5 میلیون میدند. پارسال گومز که جنازه اش به مانزوکیچ میارزید رو رد کردن امسال هم کروس رو. خیلی ناراحتم از این موضوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد