وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمجید بواتنگ از نویر: او استثنایی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژروم بواتنگ، مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن‌مونیخ از عملکرد نویر و لام در جریان پیروزی 1 بر 0 آلمان در برابر فرانسه تمجید کرد.


 بواتنگ با بیان اینکه واکنش‌های وی در برابر ضربات متئو والبوئنا و همچنین واکنش او در برابر ضربه محکم کریم بنزما با یک دست، فوق‌العاده بود به سایت گل گفت:"متوقف کردن نود دقیقه ای فرانسه بسیار دشوار است، اما ما این کار را به خوبی انجام داده ایم و حالا هدف بزرگتری پیش روی ماست؛ صعود به فینال."
وی با ابراز رضایت از عملکرد کاپیتان و هم‌تیمی‌اش، فیلیپ لام، در برابر حریف اروپاییشان افزود:" دو غول فوتبال اروپا با یکدیگر دیدار کردند. ما با اتحاد جنگیدیم. تقابل دو تیم خوب همیشه سخت خواهد بود. به همین خاطر بود که پیش از بازی شانس برد فرانسه و آلمان 50 به 50 بود."

مدافع تیم ملی آلمان ادامه داد:"وقتی در مرحله یک چهارم نهایی هستی، برای بردن نباید به حریف شانس ایجاد موقعیت بدهی؛ به ثمر رساندن گل اول برای بردن در بازی‌های حذفی بسیار حیاتی است و ما این کار را انجام دادیم. عملکرد دروازبان ما در این بازی فوق‌العاده بود. او برای ما یک نقطه قوت محسوب می‌شود."

نویر نیز در همین رابطه گفت:" بازی کردن در این مرحله و در ورزشگاه ماراکانا بسیار لذت بخش بود. حالا باید به صعود به فینال فکر کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد