وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - غنا؛ ژرمنها به دنبال صعود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلمان و غنا در حالی برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد که شاگردان لوو به فکر قطعی کردن صعود خود در این دیدار هستند.

غنا پس از شکست تلخ مقابل آمریکا دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و با تمام وجود مقابل المان صف آرایی خواهد کرد. در آن سوی میدان نیز شاگردان لوو با آرامش به دنبال نهایی کردن بلیط خود برای حضور در مرحله ی یک هشتم نهایی هستند.


آلمان؛ همه در خدمت توماس مولر

درخشش شاگردان لوو و علی الخصوص توماس مولر برابر پرتغال خیره کننده بود. مولر در آن دیدار همه کار کرد، 3 گل زد و باعث اخراج یکی از کلیدی ترین مهره های پرتغال نیز شد. لوو برای دیدار برابر غنا دل مشغولی هایی دارد. وضعیت هوملس همچنان نامشخص است و لوو تاکید کرده که تا لحظه ی آخر برای حضور در ترکیب تیم، برای او صبر خواهد کرد.

البته وضعیت شواین اشتایگر بهبود یافته است و به نظر می رسد که او می تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند. بعید است  لوو در فاز تهاجمی تیمش تغییر خاصی را ایجاد کند و به احتمال زیاد بار دیگر مولر، اوزیل و گوتزه در خط آتش این تیم قرار خواهند گرفت.

لوو به خوبی می داند که نباید کار را به مصاف روز پایانی مقابل آمریکا بکشاند، به همین علت با تمام توان تیمش را برای شکست غنا راهی میدان خواهد کرد.


غنا؛ برای زنده ماندن

غنا در دیدار مقابل امریکا خیلی بدشانس بود. آن ها موقعیت های زیادی را از دست دادند و روی 2 غافل گیری دروازه ی خود را باز شده دیدند. شاید گل ثانیه های ابتدایی دمپسی، بد ترین اتفاقی باشد که می تواند برای یک تیم رخ دهد.

با این حال غنا همچنان امیدوار است تا بتواند راهی برای ماندن در جام جهانی پیدا کند. بواتنگ، آیو و جیان همچنان مهم ترین امیدهای هواداران تیم ملی غنا محسوب می شوند. با توجه به گزارشاتی که از اردوی تیم ملی غنا مخابره می شود، به نظر می رسد اسین و مونتاری هر دو در ترکیب اصلی تیم قرار خواهند گرفت تا تجربه ی تیم  در مصاف حساس مقابل آلمان بیشتر شود.

 

باید منتظر ماند و دید در این دیدار حساس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. آیا آلمان می تواند خودش را 6 امتیازی کند یا غنا می تواند یکی دیگر از شگفتی های جام را رقم بزند.

نظرات 7 + ارسال نظر
فریبرز شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:17

قهرمانی که قرار باشه از غنا بترسه قهرمان نیست که. مطمئن باشین امسال قهرمانیم. من که میگم آلمان 3 یا 4 بر صفر بازی رو میبره

نوید شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:20

شگفتی رقم نخواهد خورد.آلمان با سه گل پیروز خواهد شد.ما قهرمان 2014 هستیم.دور بعد با روسیه بازی خواهیم کرد و بار دیگه کاپلو رو حذف میکنیم.در یک چهارم مقابل فرانسه پیروز خواهیم شد و در نیمه پایانی اگربرزیل بتونه به لطف داورها و فیفای فاسد صعود کنه باید با ما بازی کنه و ما برزیل رو به رده بندی میفرستیم.در فینال منتظر آرژانتین یا هر تیم دیگه ای هستیم تا جام رو فتح کنیم.زنده باد ژرمن برتر

آلمان پادشاه فوتبال شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:38

به امید خدا آلمان میبره فقط این موصطافی رو امیدوارم بازی نده

tarafdar شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 15:34

جوانمردانه بازی میکنند؟نزنن بچه ها رو لت و پار کنن!ما که میریم بالا و بالاتر ولی ظرفیت مصدومیت تکمیله

amir MULLER شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 20:16

عزیز من آژانتین بیاد بالا میخوره به فرانسه در مراحل بعد یعنی توی ردیف خودمونه اون وقت شما میگی فینال میخوریم به آرژآنتین ؟؟!! آژآنتین نهایت تا 1/8 بالا بیاد

Alisaor شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 23:26

آلمان 3 - 0 غنا

گوتسه ' 27

مولر ' 39

پودولسکی ' 54

ایران شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 23:58 http://bayern.blogsky.com

من‏ ‏طرفدار‏ ‏بایرن‏ ‏نیستم‏ ‏فقط‏ ‏میخواستم‏ ‏بگم‏ ‏ببینید‏ ‏مسی‏ ‏چه‏ ‏قدر‏ ‏عوضیه‏ ‏یه‏ ‏گل‏ ‏زده‏ ‏مثل‏ ‏چی‏ ‏خوشحالی‏ ‏میکنه‏ ‏تیم‏ ‏بی‏ ‏ستاره‏ ‏ایران‏ ‏دو‏ ر‏ ‏زمینو‏ ‏داشت‏ ‏میزد‏ ‏این‏ ‏همون‏ ‏مسی‏ محجوبه!!!تبریک‏ ‏به‏ ‏هر‏ ‏چی‏ ‏ایرانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد