وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین صحبت ها پیش از مصاف با غنا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از شروعی خیره کننده برابر پرتغال،تیم ملی آلمان باید با غنایی دیدار کند که در بازی اولش برابر ایالات متحده شکست خورد.

آلمان ها در بازی اولشان کاملا راحت پیروز شدند در حالیکه تیم آفریقای این گروه،با وجود زدن گل تساوی در دقیقه 82،باز هم نتوانست از شکست بگریزد.

از اردوی غنا خبر می رسد که ستاره ی خط میانی این تیم-میشل اسین- تقریبا برای حضور در ترکیب اصلی آماده شده است.

در آن سوی میدان هم اخبار حاکی از این است که هوملز به دلیل مصدومیتی که در بازی نخست برایش پیش امد احتمالا از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد و جروم بوآتنگ که برابر برادرش،پرینس بوآتنگ قرار میگیرد ،با اتلی در ناحیه ی انگشت مجروحش پای به میدان می گذارد.شواین اشتایگر هم احتمالا باز هم نیمکت نشین خواهد بود.

در ادامه نظر شما را به مصاحبه ی چندی از بازیکنان تیم ملی المان،پیرامون این دیدار جلب خواهیم کرد:

ماریو گوتزه:بعد از کسب سه امتیاز حیاتی برابر پرتغال،باید تمرکزمان را بر این بازی بگذایم.بازی برابر غنا مشکل خواهد بود.چرا که ان ها به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.بازی های زیادی در این جام نخواهیم کرد.پس به امید نمایشی بزرگ وارد هر مسابقه خواهیم شد.باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم و فوتبالی منطقی بازی نماییم.در برابر پرتغال یک موقعیت مسلم گلزنی داشتم که از دست رفت.اما برابر غنا می خواهم گلزنی کنم.هرچند می دانم که بسیار دشوار خواهد بود.می دانیم که این بازی حکم یک بازی پلی آف را برای غنا دارد.اما ما سه امتیاز را می خواهیم.

مانوئل نویر:امادگی ام به طور کامل بازگشته است.مسئله ی مصدومیت موضوع جدی و جدیدی برای من نبود.من می دانستم که همانند همیشه به موقع اماده خواهم شد.البته هوز هم تحت درمان هستم اما تمامی کارهایی که لازم باشد را می توانم در مسابقه انجام دهدم.در این جام،همه ی بازی های ما حکم فینال را دارند و باید همگی مهم قلمداد شوند.بازی با غنا،دومین فینالمان می باشد.در این بازی به نسبت بازی با پرتغال باید کمی جمع تر بازی کنیم.

آندره آیو:در بازی با آلمان می خواهیم تا غنای همیگشی باشبم.آلمان ها در مورد قدرت فیزیکی ما حرف میزنند اما ما می خواهیم اثبات کنیم که قابلیت های فنی هم داریم.در سال 2006 هم بازی اولمان را باختیم اما در مجموع صعود کردیم.خودمان خودمانم را تحت فشار قرار داده ایم،پس حالا وقتش است که با قدرت از زیر این فشار کنار برویم.ما اماده ایم تا برای مردممان هر کاری انجام دهیم.پس در بازی با آلمان هر کاری برای شادکردنشان انجام خواهیم داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرین شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 17:15

بواتنگ که مصدومه انگشتش به جاش اریک دورن رو بیارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد