وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: یک پیروزی برای صعود کافی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو به شاگردانش هشدار داد که در خواب پیروزی برابر پرتغال نباشند چرا که یک پیروزی نمی تواند هیچ تیمی را راهی دور بعد کند.

آلمان امشب در دومین دیدار خود مقابل غنا قرار خواهد گرفت و لوو اعتقاد دارد که شکست در دیدار امشب می تواند کار را برای تیمش در روز پایانی بسیار دشوار کند.

سرمربی تیم ملی آلمان در همین رابطه گفت: "بسیار خوب است که بازی ها را با پیروزی شروع کردیم اما ما باید به راه خودمان همچنان با قدرت ادامه دهیم. یک پیروزی کافی نیست و چیزی را مشخص نمی کند. برای مثال دیدیم که ایتالیا به کاستاریکا باخت و هلند هم آن طور که پیش بینی می شد نتوانست راحت از سد استرالیا عبور کند. پس ما نیز باید به شدت مراقب باشیم و حواسمان را جمع کنیم."

لوو در رابطه با شرایط تیم ملی غنا نیز گفت: "این بازی برای آن ها همچون فینال است. اگر آن ها این دیدار را پیروز نشوند کار سختی برای صعود در روز پایانی خواهند داشت به همین علت با تمام وجود وارد زمین خواهند شد. ما باید در این دیدار نیز همچون جدال با پرتغال، به خوبی دفاع کنیم و در حملات نیز قدرتمند ظاهر شویم. اگر مالکیت توپ را همچون بازی با پرتغال در اختیار خود داشته باشیم، آن گاه کار ساده تر خواهد شد."

سرمربی 54 ساله تیم ملی آلمان در رابطه با وضعیت آمادگی شواین اشتایگر نیز تاکید کرد: "شواینی بازیکن فوق العاده مهمی برای تیم و کادر فنی محسوب می شود. او به خوبی ریکاوری کرده و در تمرینات بسیار بهتر و راحت تر کار می کند. ما همیشه به بازیکنی همچون او نیاز داریم."

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:22

شگفتی رقم نخواهد خورد.آلمان با سه گل پیروز خواهد شد.ما قهرمان 2014 هستیم.دور بعد با روسیه بازی خواهیم کرد و بار دیگه کاپلو رو حذف میکنیم.در یک چهارم مقابل فرانسه پیروز خواهیم شد و در نیمه پایانی اگربرزیل بتونه به لطف داورها و فیفای فاسد صعود کنه باید با ما بازی کنه و ما برزیل رو به رده بندی میفرستیم.در فینال منتظر آرژانتین یا هر تیم دیگه ای هستیم تا جام رو فتح کنیم.زنده باد ژرمن برتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد