وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: بدون توجه به خصوصیات آلمانی خود به هیچ چیز نخواهیم رسید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شواین اشتایگر می خواهد با آمادگی به موقع برای رقابت های جام جهانی، آلمان را به سوی فتح این رقابت ها هدایت نماید.

شواین اشتایگر برای رقابت های جام جهانی انگیزه های فراوانی دارد و می خواهد با آلمان قهرمان این رقابت ها شود. وی در گفتگویی با روزنامه آلمانی Bild گفت:"من واقعا شانس داشتم که در شروع دوران حرفه ای فوتبال خود با بازیکنی همانند الیور کان آشنا شدم که اراده ای نامحدود داشت، حتی ینس یرمیس نیز الهام بخش من در این زمینه بوده است. چنین اراده ای به سوی موفقیت و پیروزی سال ها است که در من تقویت شده است به طوری که می توانم ادعا کنم، هم اکنون با 29 سال سن از اراده بسیار قوی تری نسبت به ابتدای ورودم به فونبال برخوردار هستم."

شواینی در ادامه برای خود در برزیل تنها یک ماموریت متصور است:" اگر ما روحیه تیمی خوبی داشته باشیم، بتوانیم کیفیت فوتبال خود را ارائه دهیم و همچنین روحیه و خصوصیات آلمانی خود را فراموش نکنیم، می توانیم جام جهانی خوبی داشته باشیم، اراده کسب عنوان نه تنها در من بلکه در همه بازیکنان تیم وجود دارد و با این اراده های بزرگ، هر چی امکان پذیر خواهد بود."

شواینی در ادامه گفت:"ما آماده ایم که به خاطر یکدیگر تلاش کنیم و خود را شکنجه دهیم، موضوعی که به خاطر آن تیم های دیگر به ما احترام می گذارند. فدرت روانی چیزی است که ما در تورنمنت های گذشته فقدان آن را احساس کرده ایم، به خاطر همین ما باید باز هم به سوی خصوصیات اصلی آلمانی خود بازگردیم و در حقیقت بسیار حیف خواهد شد اگر از آن بهره ای نبریم و بدون اراده، عشق و توجه به خصوصیات آلمانی، ما در برزیل به هیچ چیز نخواهیم رسید."

نظرات 8 + ارسال نظر
aliver kahn پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 00:03

آی قربون دهت شواینی جان الی کانا خوب اومدی الحق که بهترین گولر قرنه .امیدوارم تو جام جهانی از بازی کسل کننده و پاس کاری های زیاد و مزخرف استفاده نکنیم همون شیوه ی سریع و زیبای آلمانی خودمون خیلی بهتره.

mojtaba پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 00:23

منم امیدوارم این سبک مزخرف گواردیولا رو نخوایم تو تیم ملی هم پیاده کنیم که مطمئنا باعث بدبختی ما میشه...

علیرضا پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 00:25

دمت گرم دم دمکنتم گرم

فرشته پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 09:12

قربونت باستین جون.تو جام جهانی باید شگفتی ساز بشی

وثوق پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 10:57

الانم هر دروازه ای با تیرک و تورش دوست دارن که الیور کان سنگربانش باشه واقعا دوستت دارم الیور کان شواینی با زدن این حرفها نشان داد که میخواد مثل الیور کان 2002 که یه تنه المانها رو رسوند به فینال میخواد این دفعه به امید خدا المان رو قهرماااااااااااااااااااان جهان بکند به امید قهرمانی تیم ملی فوتبال المان.

khashayar پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 11:21

فدایی داری اگه تو بایرن هم همین روحیه آلمانی که سال پیش داشتیم الان هم حفظش میکردیم بازم سک گانه رو خیلی راحت به دست میاوردیم(خیلی راحت).... اگه روحیه و جنگندگی آلمان ها تو تیم باشه مطمئن به راحتی و با اختلاف قهرمان جهان میشیم..

Matthaus پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 12:25

این لوی بدبخت، زن صفت ترین و ترسوترین آدمیه که تا حالا دیدم، با این مربیه بدبخت و بی وجود به هیج جا نمیرسیم ، نه شعور مربیگری داره نه استعدادشو، فولر و برتی فوکس تنها مربیانی بودن که به ذات فوتبال آلمان وفادار بود، بقیه همه تر زدن، امسال اگر به یک چهارم برسیم باید کلامون رو بندازیم هوا. خاک بر سر سران فوتبال آلمان با این سیاستگذاریهای مزخرف و جاهلانه.

آرین دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 21:42

من عاشق شواینی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد