وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از تساوی برابر کامرون

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در دیداری دوستانه ژرمنها به تساوی 2 بر 2 برابر کامرون رضایت دادند. در ادامه نظر ژرمنها ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لو : 

اوزیل روز خوبی نداشته، او دو هفته ی دیگر برای آماده شدن، زمان می خواهد. پس از آن ما مسوت را با قدرت هر چه تمام تر در جام جهانی خواهیم دید. فکر می کنم تیم ما طراوت لازم را از دست داده است. در پاس دادن خوب نبودیم و اشتباهات بسیار بسیار زیادی را انجام دادیم. اگر گل اول را می زدیم، این به تیم کمک شایانی می کرد. در سال های اخیر به این نتیجه رسیده ام که باید موقعیت ها زیادی داشته باشیم تا گلزنی کنیم.

 

توماس مولر : 

عملکردمان پایین‌تر از حد معمول بود. متاسفانه خودمان مقابل حریف آفریقایی‌ کارمان را سخت کردیم. تیم ما باید در شرایطی باشد که بعد 10 دقیقه گل برتری را زده و از حریف جلو بزند. تا این شرایط باید کار کنیم و اشکالات را برطرف کنیم. 

 

آندره شورله :

برای این بازی و کلا جام جهانی بسیار با انگیزه هستم. فکر می‌کنم تا شروع جام جهانی اشکالات را برطرف می‌کنیم. اطمینان دارم در آن مسابقات چهره‌ای کاملا متفاوت خواهیم داشت. خوشبختانه وضعیت روانی تیم ایده‌ال است. در کنار هم در تمرینات پرشور و هیجان کار و تمرین می‌کنیم.
 

پر مرتساکر : 

به طور کلی در این بازی عملکرد خوبی نداشتیم. باید در نظر داشت که تا مادامیکه سریع توپ‌ها را از دست می‌دهیم، ممکن است مقابل هر حریفی دچار مشکل شویم.
 

اریک دورم : 

خوشحالم امروز توانستم اولین بازی‌ام را برای تیم ملی انجام دهم. این یک اتفاق بسیار دلنشین بود و واقعا ارزش بسیار متفاوتی با همه بازی‌های قبلی‌ام داشت. درست است که مقابل کامرون 2 بر 2 مساوی کردیم اما با این بازی و پوشیدن پیراهن تیم ملی یکی از رویاهای دوران کودکی‌ام تحقق یافت. بسیار برای این بازی و کلا جام جهانی با انگیزه هستم. فکر می‌کنم تا شروع جام جهانی اشکالات را برطرف می‌کنیم. اطمینان دارم در آن مسابقات چهره‌ای کاملا متفاوت خواهیم داشت. خوشبختانه وضعیت روانی تیم ایده‌آل است. در کنار هم در تمرینات پرشور و هیجان کار و تمرین می‌کنیم.

نظرات 11 + ارسال نظر
ماریو گومز سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 00:06

المان فقط 2 تا چیز کم داره اگه گفتید ................................................................................................................ 1- شانس 2- دیوید الابا

m.s.g سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 00:07

فدای سر تک تک بازیکن هامون این تساوی ماهم میدونیم تو بازی های جام جهانی چهره متفاوت تری رو میبینیم از بازی آلمان کبیر
به امید قهرمانی در برزیل

mariyo basler سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 00:09

بچها ببینید قبول دارم که لو یه مربیه نوگراست و نگاهش نسبت به بازکن جوان خاص و لی تو این 24 سالی که طرفدار فوتبال المانم تا این حد بازیکن اماده تو تیم ملی ندیده بودم واقعیت اینه که بعید میدونم امسال قهرمان شیم چون ظرفیت لو در همین حد و اون تواناءی قهرمانی المان رو نداره چون شدیدن ترسو و این چیزیه که خیلی ازش میترسم

aliver kahn سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 00:17

بچه ها سلام.فرکانس شبکه های پخش بازیای جام جهانی چیه؟؟؟؟؟؟؟خوواهشا ازمدیرای وب و بچه ها اگه کسی میدونه بگه.

mariyo basler سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 07:26

اقای aliver kahn برو تو سایت http://liveonsat.com

حامد سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 13:05

المان دوم میشه اول ایران بعد المان

0 سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 14:59

حامد فازت چیه؟

Ѝαяcis❥ سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 19:07

یه مشت ایه ی یاس !
سقتون سیاس ها !
حداقل نظرات منفی تونو تو دلتون نگه دارید هی تو هر پستی نیاید بگید !
المان به امید خدا قهرمانه ..
شورله هم خیلی خوبه امیدوارم فیکس باشه ^___^
من دیگه حرفی ندارم !

علیرضا سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 19:44

دوستان من واقعا از خوش بینی بیش ازحد یه عده متعجبم قبول دارم ادم نباید منفی باف باشه ولی الکی خوش هم نباید باشه .درحال حاضر المان از نظر مهره از تمام تیمها سره
ولی با هم هماهنگ نیستند این مربی توان قهرمان کردن این تیمو نداره چه خوشتون بیاد چه نیاد .خد از من بدش میاد منم ازپپ ولی همین پپ وقتی کنار زمین وایساده هیبتش هزار برابر بیشتر از یوگی لو هستش یه مربی باید اینقدر اعتماد بنفس داشته باشه که بازیکنا وجودش را حس کنند ....شورله مولر پودولسکی گوتزه رویس و...زیر نظر هر مربی دیگه ای بودن به بهترین وجه ممکن ازشون بازی میگرفت. خدا به دادمون برسه .بهترین گزینه مربی گری المان اول یوپ بعدش کلوپ

Ѝαяcis❥ سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 19:55

بعد از جام جهانی میبینمتون !
المان این سالا همش به خاطر بدشانسی و اتفاق قهرمان نشده ..
امسال فشار کمتری رو تیمه المان قهرمانه

علی سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 21:54

اُزیل راه بیفته تیم راه می اُفته.. فقط زیاد موقعیت از دست می دیم.
امسال بدون بدشانسی آلمان قهرمانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد