وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لارس بندر: رویای من نابود شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لارس بندر هافبک ملی پوش باشگاه بایرلورکوزن آلمان پس از مصدومیت از ناحیه عضله ی ران پای راست و از دست دادن جام جهانی برزیل رویای دوران کودکی اش را از دست رفته می بیند.

ستاره جوان باشگاه لورکوزن انتظار می رفت که یکی از 23 بازیکن انتخابی یوآخیم لوو برای حضور در جام جهانی باشد اما مصدومیت او در تمرینات آماده سازی تیم ملی مانع شد تا بندر یکی از مسافران برزیل باشد و او باید در طول برگزاری جام جهانی به بهبود مصدومیت ود بپردازد.

او با ناامیدی از این شرایط صحبت می کند و به بیلد گفت:" این یک رویا بود که از بین رفت. اول از همه نیاز به فرصتی دارم که بتوانم در این مورد بررسی کنم و به استراحت بپردازم من فقط اردوی تیم ملی را ترک کردم اما نمی توانم در این مورد چیز زیادی به شما بگویم باید چند روزی را استراحت کنم و از این جریان فاصله بگیرم."

آسیب دیدگی لارس بندر و برادر دوقلوی وی اسون موجب خواهد شد که به احتمال زیاد کریستف کرامر هافبک دفاعی باشگاه مونشن گلادباخ برای حضور در جام جهانی امیدوار باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
پ.ط شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:24

حیف شد بازیکنای خوبی بودن:(
کلا امسال سال مصدومیته انگار!!
امیدوارم بقیه حداقل به ٩٠ درصد امادگی رسیده باشن!

افن برگ شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:53

حالم گرفتست واسه ی بندر

سوپر مانو شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:33 http://bayern1379.blogfa.com/

عیب نداره میدونم سخته ولی خب
بد مصدوم شدن هردوشون
بد اعصابم خورده از دست مصدومامون
وحشتناک زیادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد