وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آینده ی تونی کروس در هاله ای از ابهام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد روند انتقال تونی کروس به منچستر یونایتد وارد فاز جدیدی شده است. پیش از این انتظار می رفت کروس که تا پایان سال 2015 با بایرن قرارداد دارد، تا پایان تابستان به جمع شیاطین سرخ بپیوندد.

Daily mail اخیرا نوشته است که سران بایرن 25 میلیون یورو برای فروش کروس قیمت گذاری کرده اند.

کارل هاینس رومنیگه درباره ی فروش کروس می گوید: "فکر می کنم او به زودی تیم را ترک کند. چرا که اگر نتوانید با یک بازیکن ظرف شش ماه به توافق برسید، هرگز نمی توانید او را در تیم نگه دارید."

بر خلاف بالاک که به صورت ناگهانی بایرن را ترک کرد، موضوع فروش کروس به منچستریونایتد کاملا آشکار و با آگاهی کامل هواداران انجام می شود.

کارل هوپفنر رییس جدید باشگاه بایرن مونیخ در اینباره می گوید : "ما از حدود مالی خود فراتر نخواهیم رفت. وضع در بایرن به این شکل است. در مورد میشائیل بالاک (که سال 2006 از بایرن به چلسی رفت) هم به همین شکل بود و باشگاه ناگهان از پیشنهاد خود منصرف شد. مطمئنا گفتگوهای بیشتری در این مورد برگزار خواهد شد اما در نهایت بازیکن باید خواسته خود را بگوید."

در صورتی که تا پایان فصل بایرن نتواند کروس را به تیم دیگری بفروشد، او می تواند با قراردادی آزاد به هر تیمی که دلش می خواهد برود.

از طرفی ولکر استروث مدیر برنامه های کروس تاکید کرد که این بازیکن هنوز هیچ پیشنهادی از سوی منچستر یونایتد دریافت نکرده و تا پایان فصل در بایرن می ماند. او به Bild گفت:"تا کنون هیچ پیشنهاد رسمی به ما داده نشده است. البته نیازی هم به چنین چیزی نداریم چرا که تونی تا پایان فصل 2015 برای بایرن بازی خواهد کرد." 

به گزارش Espn، بعد از کش و قوس های فراوان در انتقال این بازیکن به نظر می رسد مسئولان منچستر از این انتقال صرف نظر کرده اند. به نظر می رسد لوئیس فن خال می خواهد روی گزینه های دیگر تمرکز کند و زمان را برای جذب کروس از دست ندهد و برای همین از انتقال او چشم پوشی کرده است.

دیوید مویس سرمربی قبلی یونایتد به شدت به دنبال جذب هافبک 24 ساله بایرن بود اما به نظر می رسد فن خال که زمان حضورش در بایرن با کروس کار کرده است تمایلی چندانی به حذب او ندارد. 

گفته می شود سسک فابرگاس جانشین کروس در لیست خرید شیاطین سرخ شده است.  

این اظهارات شرایط فصل آینده ی این بازیکن را بیش از پیش در هاله ای از ابهام فروبرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم سرنوشت کروس در هفته های آینده چه خواهد بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
bayern جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 01:16

این اخبار واقعا احمقانه است.اگر کروس از بایرن بره مسلما فقط به خاطر پول هستش و

مسلما این همه کش وقوس به خاطر 25 میلیون یورو نیست چون بایرن به راحتی میتونه

این پول رو پرداخت کنه.به احتمال زیاد پیشنهاد منچستر خیلی بالاتر از این مبلغ هستش

که کروس رو دچار تردید کرده.

افن برگ جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 01:26

کوروس اصلا جایی نمیره شک ندارم...دیوانه نیست که بره ...در ضمن قیمت کوروس 25 میلیون یورو؟؟؟؟خنده دراه واقعا...کوروس حداقل 45 میلیون یورو می ارزه...واقعا کمتر هافبکی مثل کوروس کامله

مـــهــرداد جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 09:48

گرچه دوس ندارم کروس بره ولی بایدواقعیتو قبول کرد95%کروس به منچسترمیره.

وقتی تو بایرن باشه ونیمکت نشین تیاگوبی خاصیت بشه همون بهتربره منچسترچون

اونجافیکس وثابت بازی میکنه ودستمزدشم چن برابر بایرنه.

ahmad جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 11:02 http://codecode.ir/

مبلغ 20 ملیون پوند . چیزی حدود 30 ملیون یوره.
بنظرم کروس باید بره. بایرن نیاز به ارامش داره. کروس درسته که بازیکن موثریه ولی تا زمانی که شوانی هستش اون اضافست.

با رفتن کروس و مانزو جا برای مولر و بخصوص گوتزه باز می شه. فکر کنم رفتنش بنفع تیم باشه.

fernando 9 جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 11:06

25 میلیون؟تازه اونم یورو؟نه پوند؟خنده داره.اگه صحت داشته باشه فک کنم نکونام آشغال بدرد نخور قیمتش از این بابا بیشتر باشه;-);-)

hamid robiery جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 11:37

نمیدونم چرا بعضی از دوستان با اینکه خود رو فوتبالی میدونند هنوز فرق بین قیمت بازیکن و دستمزد بازیکن رو نمیدونند.اقای bayern وقتی میگند قیمت بازیکن 25 میلیون یورو هستش ربطی به توافق بایرن با کروس نداره.کروس بر سر دستمزدش داره چونه میزنه..

داوود کان جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 11:48

منچستریونایتد در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به رتبه نازل هفتم رسید تا از رسیدن به رقابت‌های اروپایی در فصل بعد محروم بماند. این نخستین بار از سال 1990 میلادی است که این اتفاق رخ می‌دهد.

به نقل از فارس، سران این تیم با اخراج دیوید مویس و جانشینی لوییس فان خال قصد دارند با جذب تعدادی بازیکن در کلاس جهانی تیم خود را متحول کنند. بر این اساس تونی کروس که قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا نکرده به منچستریونایتد منتقل خواهد شد. مبلغ توافق شده برای انتقال کروس به اولدترافورد 20 میلیون پوند اعلام شده است.

با اینکه در طول فصل نام کروس برای انتقال به منچستریونایتد بارها به گوش رسیده بود اما در نهایت به نظر می‌رسد این بازیکن به نخستین بازیکن جدید این تیم در دوران حضور فان خال است.

از آرین روبن، دیگر هافبک بایرن مونیخ نیز به عنوان شکار بعدی فان خال در منچستریونایتد نام برده می‌شود. روبن هم پیشینه کار کردن زیر نظر این مربی هلندی را دارد و اکنون هم در تیم ملی هلند تحت هدایت او است. مبلغ انتقال روبن هم 20 میلیون پوند اعلام شده است.

لوک شاو، مدافع 20 ساله ساوتهمپتون هم قرار است به زودی با 27 میلیون پوند به منچستریونایتد برود.

افن برگ جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 12:48

پایین بودن دستمزد کوروس به این خاطره که قرارادادش واسه چندسال پیشه...امسال قراردادجدید باهاش میبندن و دستمزد بیشتری بهش میدن البته تو بایرن و نه منچستر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد