وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوکاس پودولسکى: یوگى لوو مى تواند بر روى من حساب کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوکاس پودولسکی مهاجم تیم ملی آلمان اعلام کرد که برای حضور در جام جهانی کاملا آماده است.

به گزارش سایت خبری Spox آلمان، لوکاس پودولسکی مهاجم تیم ملی آلمان ضمن ابراز آمادگی خود برای جام جهانی گفت:"من می توانم در همه جای زمین بازی کنم و سرمربی تیم می تواند بر روی من در هر پستی حساب کند و من با اعتماد به نفس کامل وارد این رقابت ها خواهم شد، البته انتظارات از تیم ملی بسیار بالا است، شاید در سال 2006 رسیدن به یک چهارم نهایی موفقیتی بزرگ برای آلمان به حساب می آمد، اما هم اکنون چنین احساس می شود که رسیدن به  نیمه نهایی نیز دوستداران آلمان را راضی نمی کند."

پودولسکی در ادامه در خصوص نا آماده بودن برزیل برای برگزاری رقابت های جام جهانی نیز گفت:"چنین بحث هایی را من جدی نمی گیرم، این که استادیوم ها هنوز به پایان نرسیده اند و یا این که باید در دمای 50 تا 55 درجه بازی کنیم برای من مهم نیست. مهم ترین موضوع رفتن به برزیل برای کسب عنوان است."

نظرات 5 + ارسال نظر
ماریو گومز چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 19:34

یادتون نیست ریبری گفته بود مانزو بخاطر اینکه برمیگرده عقب ساختار حمله و گل زدنمون بهم میریزه. گومز زیاد موقعیت خراب میکرد ولی به خدا جایگیری حرفه ای و موقعیت ساختن هنر میخواد که مانزو این هنر رو نداره. خدایی گومز تو اون مدت که بایرن بود تو هر بازی چقدر موقعیت گیرش میومد. حداقل از 4 تا 2 تاشو گل میکرد

پ.ط چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 19:54

توی یه سایتی خوندم که پدولسکی جزو ٢٠٠تا بازیکن برتر تاریخ جام جهانی بود!:)

ALI 22 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 20:24

اگر تو جام بخواهیم از بازیکنای پیری مثل اینو کلوزه استفاده کنیم جریان 2012 تکرار میشه

mohammad پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 01:02 http://transfermarkt.com

فقط گوتزه بهترین بازیکن آلمان در جام جهانی

نوید پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 13:33

این ها پیر نسیتند.شما فوتبالی حرف بزنید.28 سالشه.کلوزه کمتر از رونالدو نیست.باید رکورد رو به نام خودش کنه.این دو بازیکن حداقل رود هم 6 گل برای المان خواهند زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد