وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن،فرشته ی نجات گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وقتی بایرن موینخ با غلبه بر هرتا برلین،رکورد سریعترین قهرمانی را در بین لیگ های معتبر اروپا را شکست،کمتر کسی فکر می کرد که سر انجام این تیم در پایان فصل،انتقادات و گلایه های شدید از سرمربی و سبک بازی این تیم باشد.

شکست 5-0 برابر رئال مادرید،زخمی بود که بی شک جایش به این زودی ها از پیکره ی بایرن پاک نخواهد شد،اما پیروزی در فینال جام حذفی را می توان شروع فرآیند درمان این زخم دانست.

و پپ گواردیولا تنها متهم اصلی به شمار می آمد و جرمش اصرار برای پیاده کردن سبک خاص خودش موسوم به تیکی تاکا در بایرن مونیخ بود.عدم ایجاد موقعیت گل آن چنانی در دو دیدار برابر رئال مادرید،بعد از شکست برابر دورتموند و آگزبورگ در بوندس لیگا شرایطی سخت برای سرمربی جدید بایرن رقم زده بود.

جشن و پایکوبی،ریختن ابجو به سر و روی هم بعد از شکست دادن اشتوتگارت در بازی آخر بوندس لیگا،بی شک نمایشی بود برای پنهان کردن درد و غم داخلی بازیکنان و در راس آن سرمربی تیم.

شکست در فینال جام حذفی می توانست ناجورترین تابستان را برای پپ گواردیولا به ارمغان داشته باشد.وقتی روبن گل اول بازی را در وقت های اضافه به ثمر رساند،به راحتی می شد احساس کرد که انگار پپ،وزنه ای سنگین،سنگین تر از هر ان چه فکر شود را از دوش خود به پایین گذاشته است.و گل دوم مولر هم در واقع اضافه کردن شیرینی بیشتر به شادی گواردیولا بود.

نیمه ی اول بازی به قدری کسل کننده بود که حرکات وایدنفلر و مصدومیت گذرای لام اتفاقات مهم بازی به شمار می آمد.نیمه ی دوم اتفاقی مهم در خود داشت.صحنه ی گل دورتموندی ها که دانته توپ را از توی دروازه بیرون کشید با وجود آفساید بودن حرکت اول،بهانه ی لازم را برای توجیه شکست به یورگن کلوپ داد:"ضربه ی هوملس قبل از این که توسط دانته دفع شود وارد دروازه شد اما چشمان داوران برای دیدن این گل کور بود!ما گلی زدیم که به حساب نیامد.هدف من پیداکردن مقصر شکست نیست اما در صورتی که گل قبول می شد،خیلی چیز ها تغیر می کرد.با یک گل زده 2-0 باختیم.داور جای من اعتراف کرد که تنها با تکنولوژی خط دروازه می شد تصمیم درستی درباره آن صحنه گرفت."

این دومین فصلی بود که دروتموند در مهار بایرن ناکام عمل می کرد و روبن بار دیگر نقش اول این قضیه بود.گل مرد هلندی بایرن موینخ یادآور فینال ومبلی بود که در آن،بازیکن سابق رئال مادرید همانگونه که فرشته ی نجات هینکس شد،این بار گواردیولا را از یک بدبختی اساسی نجات داد."این یک بازی فوق العاده بود.حال ما باید از ان لذت ببریم.موقعیتی آنچنان که باید نصیب من نمی شد اما من صبور بودم.می دانستم که شانس به من رو خواهد کرد.فصلی عالی را سپری کردم.چهار جام گرفتیم .این اصلا بد نیست!."

روبن اشتباه نمی گوید.درست است بایرن در کسب لیگ قهرمانان ناکام ماند،اما کسب بوندس لیگا،جام حذفی،جام باشگاههای جهان و سوپر کاپ اروپا بی شک باعث خواهد شد تا مجموعه ی بایرن در تابستان از عملکرد خود لذت برده و راضی باشند.

اما در فصل بعد آیا تیکی تاکای گواردیولا ادامه خواهد داشت؟چه بازیکنانی آن را پیاده خواهند کرد؟بعد از شکست از رئال مادرید،پپ صراحتا اعلام کرد که از فلسفه اش دوری نخواهد کرد،اما شاید تعطیلات تابستان باعث شود وی اندکی در تصمیماتش تغیر ایجاد کند.

تعطیلات فوتبالی فرا رسیده است.پپ اکنون به این فکر میکند که می تواند تسلط این فصل را در فصل بعد هم داشته باشد یا فصل آینده آخرین فصل حضورش در بایرن خواهد بود.بی شک روبن همیشه نمی تواند به فریاد پپ برسد.

نظرات 10 + ارسال نظر
افن برگ چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:15

کاش میتونستم زمانو متوقف کنم تا سن روبن و ریبری بالا نره.......روبری تکرار نشدنین

reza چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 02:11

واقعا این روبن بازیکن خارق العاده ایه حیف که زیاد مصدوم شد و ای کاش زوتر اومده بود به بایرن...طرفدارای.بایرن عاشقتن آرین

morteza چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 02:58

نمیدونم چی درباره ی شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاه روبن ، فقط بازیکن فوق العاده ای است

بدون شک تکرار نشدی
گزارش گر انگلیسی چه قدر قشنگ گفت وقتی روبن گل زد
its always robben

روبن،دوست داریم

omid چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 03:00

روبن بهترین بازیکن بایرنه
سزاوار شماره ی شاهانه ی 10 ، فقط فقط روبنه
دمش گرم خیلی باحاله

من چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 03:16

این هافبک هلندی30 ساله مونیخی ها موفق شد تا در این فصل در 44 بازی برای مونیخی ها به زمین مسابقه برود و عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارد. او در این بازی ها موفق شد تا 11 گل در 28 بازی بوندس لیگا به ثمر برساند. همچنین روبن در 3 بازی از 4 دیدار خود در دی اف بی پوکال مقابل هامبورگ، ردن و آگسبورگ گلزنی کرد و و در مقابل لاترن نیز 3 بار پاس گل داد.

در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل سیتی، زسکا و یونایتد 4 بار گلزنی کرد و در مقابل ویترویا پلژن، یونایتد و زسکا نیز 6 بار پاس گل داد. او در مجموع 10 بار برای مونیخی ها در این رقابت ها به میدان رفت و بعد از مولر دومین گلزن برتر مونیخی ها بود. روبن روی هم رفته با به ثمر رساندن 18 گل پس از مانزوکیچ و مولر بهترین گلزن مونیخی ها بود.


###همچنین با 18 پاس گل بالاتر از مولر و ریبری بهترین پاسور مونیخی ها نیز بود. عملکرد
روبن در فصل گذشته به موفقیت های مونیخی ها کمک بسیاری کرد.###


.....> ROBBEN IS THE BEST <.....

جاوید چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 11:06 http://footballi-pictures.mihanblog.com

امیدوارم پپ کوتاه بیاد از این تیکی تاکا
ROBBEN IS THE BEST

MERSAD33 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 12:21

بازیکن واقعا ارزشمندیه....... اگه مصدوم نمیشد از اینی که بود صد درصد بالاتر میبود...... خداکنه دیگه مصدوم نشه..... سبک بازیش منحصر به فرده

فرشته چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 13:37

Robben is always hero

Everyone love him

kati چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 13:47

پوسترش تو اتاقم میدرخشه

I love u ROBBEN

r10 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 13:50

روبن فرشته ی وحشت bvb و کلوپ
بهترین بازیکنه
کور شن حسودهاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد