وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برتولد: تعداد مهاجمین تیم ملی آلمان کم است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع اسبق تیم ملی آلمان از یواخیم لو به خاطر عدم دعوت از چند بازیکن برای حضور در تمرینات آماده‌سازی ژرمن‌ها انتقاد کرد.


توماس برتولد که در دو دوره جام جهانی 1986 و 1990 تیم کشورش را همراهی کرد و حتی در مسابقات جام جهانی ایتالیا مقام نخست را تجربه کرد، در چند روز گذشته به یکی از منتقدان «یوگی» (یواخیم لو) تبدیل شده است.

وی در مصاحبه‌ای با نشریه کیکر اظهار داشت: شمار مهاجم‌های دعوت‌شده به تیم ملی با حضور کلوزه و فولاند کم است. قبلا 4 مهاجم به تیم ملی دعوت می‌شدند که 2 گزینه مورد توجه قرار می گرفت. یواخیم لو می‌توانست به مهاجمینی مثل گومز و کروزه فرصت حضور در تمرینات را بدهد.

وی همچنین افزود: در خط میانی با توجه به حضور هافبک‌های بی‌شمار نگرانی وجود ندارد. در خط دفاع هم همینگونه است اما در دروازه پس از مانوئل نویر و وایدن فلر، سرمربی تیم ملی می‌توانست از «تراشتگن» به جای یان روبرت زیلر در تمرینات استفاده کند.

تیم آلمان در گروه 7 جام جهانی با پرتغال، غنا و آمریکا رقابت خواهد کرد.

اردوی آماده‌سازی ژرمن‌ها از فردا (چهارشنبه) در تیرول اتریش آغاز خواهد شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
مـــهــرداد سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 15:03

منم بابرتهولدکاملاموافق هستم.بایدبه ماریو گومزفرصت داده میشدتادراردوی اتریش خودشو نشون بده درچه وضعیتیه.هنوزیادم نرفته وقتی دربازی باپرتقال تو جام ملتها
بازی گره خورده چه گل زیبایی گومزباسرزد یا2گلش به هلندهنور توخاطرمون هست
ولی بازم لوتوهمون جام گومزو تعویض قرارمیداد وازکلوزه استفاده کرد!!!!!!!!
مطمئنم گومزتو جام جهانی خیلی بدردمون میخورد.گومزهمین الانم باوجواینکه بازی نکرده ولی ازکلوزه مسن وفولاندجوان وکم تجربه خیلی بهترهههههه.

mojtaba سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 15:39

امیدوارم لوو نخواد از از پین مزخرفات شماره ۹ کاذب و از این چرندیات گواردیولا ایتفاده کنه و ما رو تو جام جهانی هم بدبخت کنه...امیدوارم ار لام هم تو پست تخصصیش استفاده کنه و توهم نزنه.

فریبرز سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 16:13

یعنی فقط 1 درصد فکر کنین لو از مهاجم کاذب استفاده نکنه. شک ندارم میخواد امسال از مهاجم کاذب استفاده کنه و تو بعضی بازیها مولرو بذاره و تو بعضی بازیها گوتزه رو حالا ببینید

MERSAD33 سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 18:09

مطمئن باشید از مهاجم نوک استفاده میکنه...... مهاجم اولم کلوزه هستش

حمید سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 20:31

المان ۲۰۱۰ خیلی قشنگ حمله و ضد حمله میکرد هنوز بازی با ارزانتین یادمه بایرین پارسال همینطور اما امسال پاسکاری مسخره مهاجم کاذب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد