وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کوین بواتنگ: شواین اشتایگر نمی تواند مانند بالاک و افنبرگ، آلمان را رهبری کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در رقابت های جام جهانی برزیل با غنا، پرتغال و ایالات متحده هم گروه است از ژرمن ها به عنوان مدعی قهرمانی نام برده می شود اما کوین بواتنگ چنین اعتقادی ندارد.


بواتنگ:" پرتغال، اگر رونالدو آماده باشد مدعی اول صعود است و آلمان همراه غنا و آمریکا باید کمترین اشتباه را داشته باشند تا بتوانند از این گروه صعود کنند."
به هر حال بار دیگر کوین پرینس بواتنگ در جام جهانی می تواند با ژروم بواتنگ برادر خود روبرو شود:" آلمان تیم بزرگی است و همین یکی از مشکلات آن ها است فشارهای زیادی برای کسب عنوان به این تیم وارد می شود در صورتیکه آن ها بازیکنان بزرگی مانند افنبرگ و بالاک در ترکیب ندارند تا بتوانند از این فشار ها در تیم کم کنند."
حتی با وجود شواین اشتایگر..." بسیاری از شواین اشتایگر به عنوان فردی که می تواند تیم را رهبری کند نام می برند اما آیا واقعا او این نقش را عهده دار خواهد بود؟ من حس می کنم او بازیکنی است که از اینکه در صلح و آرامش فوتبال بازی کند خوشحال است و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که او مانند مسی چهار گل به ثمر برساند."
" تنها بازیکنی که قابل توجه است مارکو رویس است، تیم ملی آلمان در حالی که همه ی امکانات را هم در اختیار داشت نتوانست به عنوانی دست یابد و مقابل ایتالیا متوقف شد به نظر من فینال برزیل و اسپانیا بسیار هیجان انگیز خواهد بود."

نظرات 9 + ارسال نظر
Bayern سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 22:43

به نظرم این سعی کرده با این حرف فشار رو از تیم برادرش برداره بندازه رو دوش رونالدو تا شانس تیم خودش رو بالا ببره

mojtaba سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 22:56

خفه شو بابا...

aliver kahn سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 23:00

حالا بدیم دست مادر عروس.

افن برگ چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 00:55

فکر کنم یه چیزی کشیده...تو حال خودش نیست..میگه پرتغال شانسش از آلمان بیشتره....خاک بر سرت کنن شانس غنا و امریکا از پرتغال بیشتره..اون موقع تو میگی پرتغال از آلمان بهتره؟؟؟راستی گلهای شواینی رو به پرتغال یادته؟؟؟

bastian31 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 01:26

باستین شده برای پرتغال گربه سیاه ،سه بازی سه گل
این حرفش کاملا درست ک اشتایگر بخوبی بالاک وافنبرگ تیم المان رهبری کن ولی رهبرتیم بودن چ ربطی ب گل زدن داره بروگمشو بابا ،انشاا... بعد اشتایگر هم کروس باید بایرن و آلمان رهبری کن
این احمق هنوز فرق باشگاه وملی نفهمیده اگه توجامجهانی فرواردی بهتر کلوزه بازی کرد هم درست

نوید چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 09:22

در یک صورت می توان گفت بواتینگ توهم زده که آلمان خلاف این رو در برزیل ثابت کنه.آلمان دو تا ضعف داره استفاده از بواتینگ در دفاع و آچمز شدن یوگی در بازی های حساس.مثل بازی با ایتالیا و اسپانیا.

نوید چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:02

موافقم با bastian کلوزه حداقل سه گل در برزیل به ثمر می رسونه.

علیرضا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:23

المان قهرمان نمیشه هرکس بخوادباهش شرط میبندم دلبندان من
(ONLY GERMANY)

m.s.g چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 15:17

الان کری خونی فایده نداره بذای=رید بازی ها شروع بشه میبینیم آلمان تو چه سطحی بازی میکنه و پرتغال...مگه بدشانسی بیاریم و قهرمان نشیم و گرنه آلمان حتما به فینال میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد